הופעת בכורה לרונית קן

הממונה על ההגבלים, רונית קן, נותנת הופעת בכורה בכנס בנושא הגז הטבעי בישראל * השף אייל שני מחלטר בתחרות מתכונים בין עובדי רד בינת ועובדי שטראוס-עלית * הנשיא משה קצב מארח במשכנו בירושלים את מיטב חוקרי הסוכרת בעולם * ויוסי אריה מונה למנכ"ל המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה

רונית קן מופיעה

הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, תיתן היום הופעת בכורה בכנס בנושא הגז הטבעי בישראל, שעורך מעריב קונגרסים. קן, שזו לה הפעם הראשונה שבה היא מופיעה בפומבי, תדבר על מדיניות הממונה על ההגבלים העסקיים, במשק הגז הטבעי. בכנס יופיעו גם שר התשתיות, רוני בר-און, מנכ"ל משרד התשתיות, אלי רונן, נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין וכן עו"ד אהרן מיכאלי, שותף במשרד עוה"ד זליגמן; עו"ד עמית קריספין, ראש תחום אנרגיה במשרד שליגמן ועו"ד נחמה סנה, יו"ר חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל. (הדס מגן)

אייל שני מחלטר

השף אייל שני מצא דרך מעניינת לעשות קצת כסף. בשבוע שעבר הוא חילטר בתחרות מתכונים בין עובדי רד בינת ובין עובדי שטראוס-עלית. התחרות התקיימה במסגרת פרויקט "רצים ללקוח" שעורכת בינת עם לקוחותיה.

אולי זה בגלל ששטראוס-עלית עוסקת במזון, ואולי זה רק מקרי, אבל אחת העובדות של הקבוצה, חווה לוי, זכתה בתחרות. מנכ"ל בינת אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת אקי אלדר וסמנכ"ל אגף המערכות בחברה העניקו לה את הפרס: 1,000 שקל.

משה קצב מארח

נשיא המדינה משה קצב אירח במשכנו בירושלים את מיטב חוקרי הסוכרת בעולם, בראשות ד"ר רוברט גולדשטיין, המנהל המדעי הראשי של JDRF הקרן הבינלאומית לחקר סוכרת נעורים ופרופ' איתמר רז, נשיא עמותת D Cure הישראלית.

ישראל, אגב, נבחרה להוביל את הכנס הבינלאומי הראשון לחקר טיפול תאי בסוכרת שייערך בשיתוף האגודה לסוכרת נעורים בישראל, הקרן הבינלאומית לחקר סוכרת נעורים (JDRF) ועמותת D Cur הישראלית. הכנס יתקיים ב-20-21 במארס 2006 במרכז הכנסים במלון הילטון תל-אביב.

לראשונה בישראל, הקרן הבינלאומית לחקר סוכרת נעורים (JDRF), יחד עם עמותת D Cure, יציגו תכנית לשלוש שנים בהן יעניקו במשותף מימון של 6 מיליון דולר עבור מחקרים בתחום סוכרת מסוג 1, סוכרת נעורים, סוכרת שתלויה באינסולין, בישראל.

מינויים חדשים

יוסי אריה מונה לתפקיד מנכ"ל המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה. אריה יחליף בתפקידו את שמואל קלמפנר, שביקש לפרוש אחרי 14 שנים. אריה משמש היום כמנהל איגוד הכימיה והפרמצבטיקה בהתאחדות התעשיינים.

גלית טרגון-בנון מונתה לסמנכ"ל הכספים בטמפו. בעבר היא שימשה באותו תפקיד בחברת גידרון תעשיות. היא תחליף בטמפו את עופר לוקס שפרש באחרונה.