בעקבות שפעת העופות: רשת ננדוס משיקה תפריט צמחוני

טוענת כי מדובר בהקדמת תפריט שממילא עמד להיות מושק * המנכ"ל: יש ירידה מתונה של 20% בצריכת העוף

מה אמורה לעשות, בעקבות התפרצות שפעת העופות, רשת שכל התמחותה בעופות צלויים? שאלה לא פשוטה. בננדוס החליטו להשיק מיידית תפריט צמחוני ב-12 סניפי הרשת.

ננדוס, שנרכשה לאחרונה על-ידי איש העסקים יובל דורון, בעלי אדי גלובל, מתמחה בהכנת עוף צלוי על הגריל. התפריט הצמחוני שתשיק עתה יתבסס על סטייק, בורגר, סלט ומנת הטרשנדו המפורסמת על בסיס צמחי והכול בטיבול ה"פירי פירי" הידוע. מהרשת נטען, כי מדובר בתפריט שממילא עמד להיות מושק, וכי מדובר בהקדמת השקתו בלבד.

קני ברוזין, מנכ"ל קבוצת ננדוס, הודיע היום לכל הזכיינים ולכל עובדי הרשת, כי השקת התפריט הצמחוני שהייתה מיועדת להתקיים לאחר חג הפסח תוקדם לימים הקרובים.

עם זאת, מסר גבי קפלן, סמנכ"ל השיווק של הרשת, כי "למרות הדרישה הגוברת בימים האחרונים למנות צמחוניות, אנו עדים לירידה מתונה יחסית של כ-20% בלבד בצריכת מנות העוף של הקבוצה, וזאת למרות שציפינו כי עם התפרצות שפעת העופות בישראל תהיה ירידה חדה יותר בצריכה, כפי שקרה במדינות אחרות".

קפלן הוסיף, כי התפריט הצמחוני של ננדוס נולד עם כניסת קבוצת "ננדוס" העולמית לפעילות עיסקית בהודו, שם נמצא כי 60% מהאוכלוסייה צמחוניים או מגדירים עצמם ככאלה".

בנוסף לכל זאת הודיע ברוזין, כי "הרשת ממשיכה את פעילותה כמתוכנן ומתעתדת לפתוח ארבעה סניפים חדשים בהשקעה של 5 מיליון שקל במודיעין, יבנה, כפר סבא ואילת וזאת כבר בחודשים הקרובים.

"כמו כן הזמינה הרשת ליום שישי הקרוב לסניף ננדוס בכיכר רבין בתל-אביב, שרים, ח"כ ואת המתמודדים לרשות הממשלה בבחירות הקרובות, כדי לאכול עוף ולהעביר מסר מרגיע לציבור שניתן להמשיך לאכול עוף כשהדבר נעשה במקום בעל רמת פיקוח גבוהה.

רשת ננדוס העולמית מונה כיום 800 סניפים ב-35 מדינות ברחבי העולם. הרשת התמודדה בהצלחה עם התפרצות שפעת העופות במדינות שונות בעולם כמו מלזיה, אינדונזיה, ניגריה וכו'.

קבוצת אדי גלובל החזקות שרכשה את ננדוס, מפעילה גם את רשת פיצה מטר ומסעדות מקסיקנה.

יצוין, כי רק לאחרונה, יצאה רשת ננדוס בהודעה, כי בכוונתה להשקיע ב-2006 כ-2 מיליון שקל בפרסום. תקציב הפרסום של הרשת יכלול רדיו, עיתונות אינטרנט, פעילות קד"מ, שיתופי פעולה ותוכן שיווקי. לפי הודעת החברה, את כל פעילויות הפרסום ילווה הסלוגן "עוף פרוטוגזי מרגש על האש". התקציב ינוהל על-ידי משרד הפרסום ירקוני בן-נתן המטפל גם בתקציב פיצה מטר.