ביהמ"ש אישר את הסדר הנושים של זכיינית התאורה בהום סנטר

הסדר הנושים של קלאס אור מתבסס על עיסקת רכישת מלאי החברה על-ידי רשת הום סנטר תמורת 9.45 מיליון שקל

שופט בית המשפט המחוזי בת"א, ד"ר עמירם בנימיני, אישר את הסדר הנושים של חברת קלאס אור ואת מתווה ההפעלה שיזם הנאמן בהקפאת הליכים עד לסוף חודש אפריל.

לפני שלושה חודשים הורה בית המשפט על מתן צו הקפאת הליכים נגד קלאס אור שהפעילה את מחלקות התאורה ברשת הום סנטר וכן הפעילה 4 חנויות למכירת מוצרי תאורה.

הסדר הנושים של החברה מתבסס על עיסקת רכישת מלאי החברה על-ידי רשת הום סנטר תמורת 9.45 מיליון שקל. הערבים לחובות החברה יתרמו גם הם להסדר תמורת פטור מחובותיהם בגין ערבותם. עוד נקבע בהסכם עם הום סנטר כי זו תיטול על עצמה את הפעילות השוטפת של קלאס אור לשישה חודשים לשם שמירה על רציפות פעילות החברה כעסק חי.

על-פי הסדר הנושים שגיבש הנאמן רו"ח אלון פרדקין, יקבלו הנושים המובטחים - הפועלים ודיסקונט - 5 מיליון שקל מתוך סך נשייה כולל של 12.8 מיליון שקל.

רשויות המס והעובדים (נושים בדין קדימה) יקבלו את מלוא החוב - 1.77 מיליון שקל, והנושים הרגילים שסך הנשייה שלהם הוא 6.1 מיליון שקל יקבלו 28% מהחוב. נושים רגילים בעלי ערבות אישית יקבלו 58% מהחוב.

בנוגע לתביעה של חברת הפירסום זרמון-גולדמן בסך 1.3 מיליון שקל, נקבע כי ישולם לחברה זו במסגרת ההסדר כפתרון מוסכם 500 אלף שקל. (פש"ר 1028/06).