אלקטרה נדל"ן רכשה ביחד עם קבוצת משקיעים בניין משרדים באטלנטה תמורת 190 מיליון שקל

חלקה של החברה בבניין עומד על כ-40% * דמי השכירות השנתיים שמניב הנכס מסתכמים בכ-13.3 מיליון שקל

אלקטרה נדל"ן הודיעה היום כי חתמה, יחד עם קבוצה נוספת של רוכשים, על עיסקה לרכישת בניין משרדים באטלנטה תמורת כ-190 מיליון שקל (כ-41.4 מיליון דולר, מתוכם 1.4 מיליון דולר הוצאות נלוות לרכישה). חלקה של אלקטרה נדל"ן בעיסקה מגיע ל-40%.

הבניין הנרכש הוא בניין משרדים בן 18 קומות, המיועד לשימור היסטורי, ושוכן במרכז העסקים של העיר אטלנטה. השטח הכולל של הבניין הינו כ-40.5 אלף מ"ר, והוא כולל גם 625 חניות מקורות.

הבניין מושכר לדיירים שונים ולתקופות שונות, כשהדייר העיקרי הינו קבוצת הבנקאות והפיננסים Sun Trust. ההסכם עם Sun Trust הינו עד סוף שנת 2010. שיעור התפוסה הנוכחי בבניין הינו.

דמי השכירות השנתיים שמניב הנכס (נטו) מסתכמים בכ-13.3 מיליון שקל (כ-2.9 מיליון דולר), והם משקפים תשואה נטו של 7.25% על ההשקעה.

לצורך העיסקה הועמדה לזכות הרוכשים הלוואה מסוג Non-Recourse ל-10 שנים בהיקף של כ-140.3 מיליון שקל (כ-30.5 מיליון דולר), המהווים כ-76% מהיקף העיסקה, על ידי מוסד פיננסי מארה"ב.

שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמר היום, כי "העיסקה הנוכחית היא במסגרת האסטרטגיה שלנו להרחיב את השקעותינו בארה"ב, תוך התמקדות בנכסים עם סיכון נמוך יחסית ועם פוטנציאל משמעותי לעליית ערך. הנכס מצטרף לעיסקאות שביצענו בשנה החולפת בבולטימור, קליבלנד, בקונטיקט ובסנט לואיס, ולהערכתי נמשיך ונשביח את פורטפוליו שלנו בארה"ב גם בשנה הנוכחית".