המלט זוכה

חמישה פרסים ל"המלט" בטקס פרסי התיאטרון הישראלי

ההצגה "המלט" של תיאטרון הקאמרי, שכבר הוצגה בהצלחה במקומות רבים בעולם, זכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר בטקס פרסי התיאטרון הישראלי שנערך ביום ו' בבית לסין. איתי טיראן, המגלם את המלט, זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר, עמרי ניצן, במאי ההצגה, זכה בפרס הבמאי, ט. כרמי ודן אלמגור זכו בפרס התרגום על תרגומו של המחזה של ויליאם שייקספיר מאנגלית, וקרן גרנק, מעצבת התאורה של ההצגה, זכתה גם היא בפרס.

"שלמה המלך ושלמי הסנדלר" של הבימה זכתה בפרס המחזמר ובפרס מעצבת התלבושות שקיבלה רות דר. הבימה גם חגג זכייה בפרס הקומדיה עבור "מועדון האלמנות העליזות".תיאטרון גשר חגג שלוש זכיות, שתיים עבור "ווריאציות לתיאטרון ולתזמורת" , הצגת הבידור של השנה, ועיצוב כוריאוגרפיה שהלך ליחזקאל לזרוב, ועוד אחת למיכאל קרמנקו ועיצוב הבמה של "מומיק".

"סוחרי הגומי" מאת חנוך לוין בהפקה של תיאטרון חיפה זכתה בפרס ההעלאה המחודשת, רשף לוי זכה בתואר מחזאי השנה על "החולה ההודי" של בית לסין, דפנה רכטר זכתה בפרס השחקנית הטובה על גילומה של מיקה בהצגה "ריגוש" של בית לסין, ונעמי פרומוביץ' זכתה בפרס שחקנית המשנה על גילומה של סופי באותה ההצגה. אבי אוריה זכה בפרס שחקן המשנה על תפקידו של איירה צימרמן בהצגה "ברוקלין בוי" של תיאטרון באר שבע, ובתואר מלחין השנה זכה דוד קריבושי על "החזן מוילנה- דער וילנער חזן" של תיאטרון היידישפיל.