מינויים חדשים בהנהלת התעשייה האווירית: יאיר רמתי מונה לסמנכ"ל השיווק

יוסף וייס מונה לסמנכ"ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל * דני קליימן יחליף את עובדיה הררי כסמנכ"ל התפעול לאחר שזה פרש מתפקידו

מינויים חדשים בהנהלת התעשייה האווירית: הדירקטוריון בראשות יאיר שמיר, הודיע כי אישר היום (א) את הצעת המנכ"ל, יצחק ניסן, למינוי יאיר רמתי, שכיהן עד כה כמנהל מפעל מל"מ, לסמנכ"ל השיווק של תע"א.

רמתי יחליף את שמעון אקהאוז שעזב בקיץ 2005 את תע"א לניהול חברת אימג' סאט, חברת הלוויינים של התע"א. אקהאוז היה חבר דירקטוריון אלתא בעת ההחלטה על רכישת 30% מאלישרא לפי שווי חברה של 330 מיליון דולר, שבוקרה קשות ע"י המבקר, מיכה לינדנשטראוס. מאז עזיבת אקהאוז לא היה סמנכ"ל שיווק קבוע.

יוסף וייס, שעד כה כיהן כמנהל מפעל מבת-חלל, מונה לסמנכ"ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל, והוא מחליף את יצחק ניסן שנבחר במכרז למנכ"ל תע"א לפני בפברואר השנה. שוקי אלדר, עד כה מנהל ארגון הכספים של חטיבת מערכות, טילים וחלל, מונה לסמנכ"ל לפיתוח עסקים וחברות בנות במטה תע"א. אלדר מחליף את ד"ר אבי קנובל, שהיה אחד המובילים את עסקת אלישרא לצד קרת.

דני קליימן, עד כה מנהל מפעל הייצור בחטיבת כלי טייס אזרחיים, מונה לסמנכ"ל התפעול של תע"א והחליף את עובדיה הררי, שהיה משנה ומ"מ מנכ"ל תע"א משה קרת, והפסיד בהתמודדות מול ניסן לכן הודיע בתחילת אפריל על פרישתו.

בחירת המועמדים נעשתה ע"י וועדת איתור פנימית.