ממן נערכת לתחרות בענף מסופי המטען: הודיעה על פיטורי 30 עובדי קבע של החברה

החברה הודיעה כי היא צופה הרעה משמעותית בעסקיה בעקבות פתיחת השוק לתחרות * תרשום הוצאה של 10 מ' ש' כחלק מתוכנית הקיצוצים

חברת ממן - מסופי מטען וניטול, הודיעה היום כי היא צופה הרעה בתוצאותיה העסקיות בעקבות פתיחת ענף מסופי המטען לתחרות ובעקבות הקיטון בכמויות המטען האווירי.

במסגרת ההעירכות של החברה להרעה בעסקים חתמה החברה על הסכם קיבוצי מיוחד עם ההסתדרות החדשה, במסגרתו נקבע, בין היתר, כי החברה תסיים את העסקתם של 30 עובדים קבועים בחברה.

החברה דיווחה כי ההוצאות הכרוכות ביישום ההסכם, בסך של כ-10 מיליון שקל, יבואו לידי ביטוי בדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון של השנה. בעקבות כך צפויה הרעה משמעותית בתוצאות החברה ברבעון זה, בהשוואה לדוחות הכספיים של החברה בתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון הראשון של 2005 הסתכמו הכנסות ממן ב-90 מיליון שקל. הרווח התפעולי הרבעוני שרשמה החברה עמד על 8.8 מליון שקל והרווח הנקי על 5.1 מיליון שקל.

ממן הקימה ומפעילה את מסוף המטענים בנתב"ג, פעילות של טיפול במטעני היבוא והיצוא דרך האוויר. במקביל, פועלת החברה בתחומי אספקת שירותים לוגיסטיים מגוונים, בעיקרם ניהול מרכזי אחסנה והפצה באמצעות החברה-הבת לוגיסטיקר, מתן שירותי אחסנה בצ'כיה באמצעות החברה-הבת MEL, אספקת שירותי ארכיבאות, הובלה יבשתית, שירותי קרקע, פיקוח ואבטחה ובהשכרת נדל"ן.