זמנית: עוכבה מכירת דפוס מפא"י של מפלגת העבודה

בית המשפט המחוזי בת"א נעתר לבקשת חברת סוטרה, והוציא צו ביניים נגד מימוש העיסקה למכירת נכס המקרקעין של מפלגת העבודה ברחוב הרכבת בת"א, הידוע בכינויו ההיסטורי דפוס המפא"י לחברת ברודקאסט וידאו ש.ב

בית המשפט המחוזי בת"א נעתר לבקשת חברת סוטרה, והוציא צו ביניים נגד מימוש העיסקה למכירת נכס המקרקעין של מפלגת העבודה ברחוב הרכבת בת"א, הידוע בכינויו ההיסטורי דפוס המפא"י לחברת ברודקאסט וידאו ש.ב.

בפנייתה לבית המשפט, באמצעות עו"ד יצחק פרידמן, טענה סוטרה שעיקר עיסוקה ביזמות מקרקעין, כי הגישה הצעה לרכישת הנכס תמורת 1.1 מיליון דולר ולאחר פרישתה של ברודקאסט וידאו שהציע כ-850 אלף דולר מההתמחרות נקבע כי היא הזוכה במכרז.

לטענת סוטרה, נמסר לה כי הוחלט למכור את הנכס במחיר שלא יפחת מ-1.2 מיליון דולר וכי התנהל מו"מ עם כל המציעים ולאחר מכן פורסם כי ברודקאסט וידאו החברה שהפיקה עבור מפלגת העבודה את תשדירי הבחירות לכנסת היא שזכתה במכרז תמורת 1.2 מיליון דולר.

סוטרה טענה, כי לא היה מקום לפנות אל המציעים שפרשו מההתמחרות וביססה את טיעוניה על חובות מתחום המשפט הציבורי והן על חובת תום הלב ודיני החוזים.

השופט יהודה זפט, ציין בהחלטתו, כי סוטרה יצאה ידי חובתה להראות סיכויי זכייה בעתירה, להצהיר כי היא הזוכה במכרז תמורת 1.1 מיליון דולר ומאזן הנוחות נוטה לטובת מתן צו המניעה הזמני המבוקש. (ה.פ 465/06).