נכסים ובנין סוגרת רבעון: סך כל ההכנסות הסתכמו בכ-193 מיליון שקל

לעומת כ-248 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד שכללו סכום של כ-35 מיליון שקל ממכירת מקרקעין * רפי ביסקר, יו"ר: תוצאות הרבעון הראשון מהוות את המשך יישומה של אסטרטגיית הקבוצה

חברת הנדל"ן, נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי, פרסמה הבוקר (ב') את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2006.

סך כל הכנסות החברה הסתכמו בכ-193 מליון שקל בתקופת הרבעון הנוכחי לעומת כ-248 מליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. צויין כי בתקופה המקבילה אשתקד כללו ההכנסות סכום של כ-35 מליון שקל ממכירת מקרקעין במ.ע.ר אשדוד על ידי החברה הכלולה, קי.בי.ע.

הרווח הנקי המאוחד של החברה הסתכם בכ-37 מיליון שקל, לעומת כ-62 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. צויין כי רווחי התקופה המקבילה אשתקד כללו רווח בסכום של כ-35 מיליון שקל ממכירת המקרקעין באשדוד על ידי החברה הכלולה קי.בי.ע.

הוצאות המימון נטו הסתכמו בכ-20 מיליון שקל לעומת כ-16 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. נמסר כי הגידול בהוצאות המימון הושפע מאוד מהשינויים בשיעור עליית מדד המחירים לצרכן בין התקופות.

נמסר כי שיעור התפוסה בנכסיה המניבים של החברה הסתכם בסוף הרבעון הנוכחי על 93% לעומת 92% ברבעון המקביל אשתקד. סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובנין אמרה היום: "שיעור התפוסה בנכסיה המניבים של הקבוצה גדל ברציפות והגיע ל-93% בסוף הרבעון לעומת 91% לקראת סוף 2004 ו-92% במהלך 2005. הגידול בשיעור התפוסה נובע מגידול בביקושים לנכסים בכלל וכן לנכסי הקבוצה". כמו כן, הוסיפה כי "הגידול בהשקעות הן בארץ והן בחו"ל הינם בהתאם לאסטרטגיית הקבוצה להרחבת פעילותה בארץ ובחו"ל".

רפי ביסקר, יו"ר קבוצת נכסים ובנין, אמר היום: "תוצאות הרבעון הראשון של 2006 מהוות את המשך יישומה של אסטרטגיית הקבוצה: פיתוח והשבחת נכסים בתחום הנדל"ן המניב והמגורים בישראל והרחבת ההשקעות בחו"ל".