בוימלגרין משתף פעולה עם דסאו: ירכוש 85% מאחזקות גולן באמד

באחרונה רכש דסאו, באמצעות גולן, מחברת דן 50% מחברת הנדל"ן אמד, לפי שווי של 150 מיליון דולר

היזם שעיה בוימלגרין נכנס להשקעה בחברת הנדל"ן, אמד. כך נודע ל"גלובס". בוימלגרין ירכוש 85% מאחזקותיו של עודד דסאו בחברה ויחזיק ב-42.5% ממניות אמד.

היהלומן עודד דסאו פעיל בשנה האחרונה בעסקי נדל"ן בעיקר באמצעות חברת גולן מלאכת מחשבת , שבשליטתו, אותה רכש לפני מספר חודשים, כאשר שילם 8 מיליון שקל תמורת 56.5% ממניותיה.

מעת רכישתה, החברה רוכשת נכסים מניבים וכן נכסים מוטי תיירות בכל הארץ. משרדיו של דסאו שוכנים ברחוב הברזל שברמת החי"ל בת"א, בבניין שרכש לאחרונה תמורת 3.7 מיליון דולר. באחרונה רכש דסאו, באמצעות גולן, מחברת דן 50% מחברת הנדל"ן אמד, לפי שווי של 150 מיליון דולר.

דסאו ניהל בעבר מגעים עם חברת MPI של אייל יונה ואמנון ברזילי, לרכישת 22.5% ממניות אמד ב-75 מיליון שקל, לפי שווי של 460 מיליון שקל. אולם, דן מימשה את זכות הסירוב שלה ורכשה את חלקה של MPI בחברה. על פי העסקה של דסאו וקואפרטיב דן, שוויה של אמד כמעט והוכפל.

בין נכסיה של אמד: מגרש חניה בבת-ים עליו ניתן לבנות 25 אלף מ"ר משרדים; מגרש חניה בארלוזורוב בת"א, עליו מתוכננים 190 יח"ד וחניון ציבורי של 145 מקומות; חניון אוויס בר"ג עליו ניתן לבנות 9,000 מ"ר; חלק מחניון דן בשיכון דן; והשליטה בחברת דן רכב, נציגת אוויס בישראל.