הרווח הנקי של מטריקס זינק הרבעון ב-66% ל-15 מיליון שקל

הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון בכ-15% והסתכמו בכ-290 מיליון שקל

מטריקס פירסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון בכ-15% והסתכמו בכ-290 מיליון שקל, זאת לעומת כ-253 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מדוחות החברה עולה, כי ההכנסות ממגזר שירותי תוכנה צמחו בכ-12%, מגזר שיווק מוצרי התוכנה צמח בכ-7%. ואילו מגזר אינטגרציה לתשתיות ותקשורת צמח בכ-22%.

עוד עולה, כי מגזר ההדרכה וההטמעה צמח בשיעור של כ-42%, החברה איחדה את תוצאותיה העסקיות של מכללת היי-טק שנרכשה בשנה החולפת, שתרמה לה בעיקר בגלל ההתאוששות הגוברת בביקוש לעובדים ולהכשרתם במגזר ההיי-טק.

הרווח התפעולי של החברה צמח ברבעון הראשון לכ-21 מיליון שקל, צמיחה של 10.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי עמד על כ-7.3% מההכנסות, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון של החברה הסתכם ב-15 מיליון שקל, צמיחה של כ-66% לעומת כ-9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה מסבירה את השיפור ברווח נקי בשיפור הרווחיות התפעולית וירידה בהוצאות המימון והוצאות אחרות.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון בכ-12.9 מיליון שקל לעומת כ-10.2 ברבעון המקביל אשתקד. בקופת החברה יתרות מזומנים והשקעות לטווח קצר בסך 120 מיליון שקל.

באמצע מארס מטריקס חילקה דיבידנד בסך כ-13 מיליון שקל. החברה מנהיגה מדיניות דיבידנד של 50% מהרווח הנקי.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אנחנו מסכמים את הרבעון הטוב ביותר בתולדות מטריקס. שיעור הצמיחה של מטריקס בהכנסות, ברווח הגולמי וברווח התפעולי ממשיך להיות דו ספרתי. הרווח הנקי שלנו בשיא של כל הזמנים, ועומד על שיעור של מעל 5% מההכנסות. תזרים המזומנים שלנו מצויין, והוא ישרת את המשך פעילות ההשקעה שלנו ברכישות נוספות".