דויטשה בנק: מכתשים אגן אטרקטיבית הן מבחינת השווי, היכולת והאסטרטגיה של החברה

מעניקים לחברה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 32 שקל למניה * מעריכים כי החברה תציג צמיחה של 3% בהכנסות בשנה הקרובה

כלכלני בנק ההשקעות דויטשה בנק העניקו היום המלצת "קנייה" למניית מכתשים אגן , כשמחיר היעד נקבע לרמה של 32 שקל, כ-22% מעל מחיר המניה בשוק היום.

בדויטשה בנק מציינים כי החברה פיספסה את תחזיות השוק בדוחותיה בשני הרבעונים האחרונים, כשגם שנת 2006 מתבהרת כשנה מאתגרת עבור החברה. למרות זאת, טוענים האנליסטים כי החברה נסחרת במחיר מחייב וכי הנהלת החברה מבצעת באופן נכון ויעיל את התוכנית האסטרטגית שלה.

האנליסטים גם מציינים כי ביחס למתחרותיה בענף הפרמטרים החשובים להשקעה בחברה הם בין הגבוהים ביותר. בדויטשה בנק מעריכים כי מחיר המניה כיום משקף את חשש המשקיעים מחולשה בענף בשנים הקרובות, תרחיש שהם רואים כבלתי סביר למרות גישה שמרנית במיוחד, שבה הם נוקטים.

לחברה יש יעד מכירות של 2.7 מיליארד דולר עד 2009 ושיעור ריווחיות בטווח של 10%-11%, המשקפים צמיחה שנתית מתמשכת של 12%. בדויטשה בנק מעריכים כי למרות מודל שמרני יותר עדיין קיים במניה פוטנציאל רב לעליות.

האנליסטים מעריכים כי החברה תציג צמיחה של 3% בהכנסות וכי הרווח הנקי שלה ישאר יציב לעומת אשתקד, בעקבות שחיקה קלה בריווחיות. כמו כן מציינים הכלכלנים כי עדיין מוקדם להעריך את השפעת תנאי השוק בברזיל על תוצאות החברה.