SAP תפיץ את תוכנת ה-LoadRunner של מרקורי באירופה, במזה"ת ובאפריקה

מרקורי דיווחה היום גם על השקת גרסה חדשה ל-Mercury Business Availability Center * ההפצה היא חלק מהסכם מסגרת שנחתם בין מרקורי ל-SAP ב-2005

כבר מספר שנים פועלת מרקורי אינטראקטיב (סימול MERQ.PK) בשיתוף פעולה עם SAP, חברת התוכנה הגדולה בעולם לאפליקציות עבור עסקים. היום הודיעה מרקורי כי SAP תפיץ את ה-LoadRunner, התוכנה שמייצרת מרקורי ומיועדת לבדיקת עומסים. SAP תציע את התוכנה כחלק מחבילת פתרונות, ותפיץ אותה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה. ההפצה היא חלק מהסכם מסגרת שנחתם בין מרקורי ל-SAP בדצמבר 2005, המיושם באמצעות הסכמים אזוריים כמו זה שפורסם היום.

ה-LoadRunner מאפשר ללקוחות לוודא, עוד בזמן ההטמעה, שיישומי SAP שברשותם עומדים בדרישות הביצועים העסקיים.

במקביל, דיווחה היום מרקורי על גרסה חדשה של מוצר ה-Mercury Business Availability Center. גרסה 6.1 של המוצר פותחה על מנת לסייע ללקוחות למטב את הביצועים של והזמינות של פתרונות SAP. בין היתר, מציעה הגרסה החדשה יכולת למדוד ולעקוב אחר חוויית המשתמש בפתרונות SAP, באמצעות סימולציה של התנהגות המשתמשים וכן על ידי מעקב אחר משתמשים אמיתיים.

מרקורי, המספקת מערכות טכנולוגיה לאופטימיזציה של עסקים, נסחרת ברשימת הפינק-שיטס של הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-3.1 מיליארד דולר. בשבוע שעבר ערכה החברה כנס, במסגרתו דיבר אליק חייק, מנהל הפעילות העסקית של מרקורי באגן הים התיכון, על חזון החברה. "יש לנו היום את הפוקוס הנכון", אמר חייק. "הגישה שלנו לטיפול ב-IT היא יותר מובנית ומסודרת".

נזכיר, כי מרקורי נאלצת לתקן לאחור את דו"חותיה הכספיים לשנים 2002-2005, על רקע שערוריית רישום האופציות. החברה צפויה לפרסם את הדו"חות המתוקנים לשנת 2004 ולרבעון הראשון של 2005 במהלך הרבעון הנוכחי. "