רכישת אמות סייעה לאלוני חץ להגדיל את ה-FFO ב-120% ל-30.9 מיליון שקל

סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 43 מיליון שקל * תחלק דיבידנד מיוחד של 95 מיליון שקל על תוצאות הרבעון הראשון

חברת הנדל"ן, אלוני חץ , שבשליטת נתן חץ, פירסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2006 בו רשמה רווח נקי של 43 מיליון שקל. הדוחות הכספיים של החברה משקפים לראשונה את תוצאות חברת אמות, שנרכשה על ידי החברה באוגוסט האחרון. ברבעון הראשון של 2005 הסתכם הרווח הנקי של אלוני חץ ב-148.9 מיליון שקל, אך הוא כלל רווחים מפעילות של החברה בבריטניה, שנמכרה במהלך השנה האחרונה ולא נכללה בתוצאות הרבעון הראשון.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ב-124 מיליון שקל, צמיחה חדה של 240% לעומת התקופה המבקילה אשתקד, בה הסתכמו ההכנסות ב-36.2 מיליון שקל.

ה-FFO של החברה מפעילות נמשכת הסתכם ברבעון הראשון של השנה ב-30.9 מיליון שקל, גידול של כ-120% לעומת FFO של 14.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מוקדם יותר החודש, פירסמה אלוני חץ את התשקיף לקראת הנפקת אמות, ממנו עולה, כי החברה מתכננת לגייס כ-860 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד שקל. שיעור האחזקה של אלוני חץ צפוי להידלל ל-80% מ-100% כיום, באם תושלם ההנפקה במלואה ובהיקף המתוכנן.

אלוני חץ רכשה את השליטה באמות לפי שווי של 956 מיליון שקל באוגוסט האחרון. שווי החברה לצורך ההנפקה משקף עלייה של 36% לעומת שוויה ביום רכישתה על ידי אלוני חץ.

דירקטוריון החברה הודיע בתחילת השנה על כוונתו לחלק בשנה הקרובה דיבידנד בסך מינימלי של 52 אגורות למניה, שישולם בארבע תשלומים רבעוניים. כמו כן החליטה החברה על תשלום דיבידנד נוסף של 1.07 שקל למניה על תוצאות הרבעון הראשון.

נתן חץ, מנכ"ל החברה, מסר עם פרסום הדוחות, כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון ומהנפקתה המוצלחת של אמות, שבעקבותיה תרשום החברה ברבעון השני של השנה רווח הון בהיקף 70 מיליון שקל. בכוונת החברה, במקביל לאחזקתה בעוגן, לרכז באמצעות אמות את פעילות הנדל"ן המניב של הקבוצה בישראל אגב הרחבתה והעמקתה. בכוונתנו להמשיך בהשבחת נכסי אמות ולפעול להגדלה משמעותית של פרוטפוליו הנכסים, תוך הפיכתה לחברה המובילה בתחומה בישראל".

"בנוסף, אנו ממשיכים לפעול לאיתור השקעות ברחבי העולם. עד מועד פרסום הדוחות, השקיעה החברה בקרן הנדל"ן להשקעות שהקימה (ברוקטון קפיטל) העוסקת ביזמות בנדל"ן בבריטניה, סך של 8 מיליון ליש"ט מתוך התחייבות של 30 מיליון ליש"ט, התקשרה עם אחרים במיזם להשקעה בהודו והשקיעה 10 מיליון דולר בחברת Trio", הוסיף חץ.