ברשימת המוקלטים של פלקסר: עוה"ד ברנדס, נשיץ, פינברג, אלי זהר והשופט סטרשנוב

ביהמ"ש המחוזי נעתר לבקשת פלקסר להגיש את רשימת המוקלטים בהקשר למשפט עם ברנדס

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ד"ר עודד מודריק, נעתר באופן חלקי לבקשתו של אברהם פלקסר להגשת ראיות מטעמו במשפט המתנהל בינו לבין עו"ד חנניה ברנדס. השופט התיר לפלקסר להגיש כראיה את רשימת הגורמים שהוקלטו על ידו בהקשר למשפט. הרשימה נמסרה לב"כ של ברנדס, אולם אלה לדבריו נמנעו מלבקש להגישה כראיה. השופט הדגיש כי מדובר רק ברשימה ולא בהקלטות. פלקסר דיווח על הגורמים אותם הקליט, בהם: עוה"ד ברנדס, פטר גד נשיץ, אלי זהר, נחום פינברג ויהודה וינשטיין והשופט בדימוס אמנון סטרשנוב.

לפני כ-6 שנים הגיש פלקסר, שעבד כחשב במשרד נשיץ ברנדס, תביעה בסך 5 מיליון שקל נגד ברנדס. זאת, בטענה כי הגיש נגדו תלונות שווא במשטרה על גניבת מסמכים מתיק הנאמנות שניהל ברנדס עבור הנשיא המנוח עזר ויצמן, לרבות מסמכים הנוגעים לעניינים כספיים בין ויצמן למיליונר אדוארד סרוסי והעבירם לעיתונאי יואב יצחק, שחשף פרשה זו. בד בבד, הוגשו בעניין זה מספר הליכים אזרחיים, הממשיכים להתנהל.

השופט התיר עוד לפלקסר להגיש כראיה מטעמו תצהיר משלים מאוקטובר 2004 לעדותו הראשית בהליך בינו לבין ברנדס ואחרים בבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב.

עם זאת, דחה השופט את בקשתו של פלקסר להגיש כראיה הקלטת פגישות ההכנה לקראת עדות בבית המשפט, שקויימו בינו לבין סגן נציב אריה אידלמן. זאת, בנימוק כי אין מקום להגשת ההקלטות, כעת לאחר שעדותו של אידלמן הסתיימה ולא ניתן לחוקרו על הדברים הכלולים בקלטת. השופט דחה עוד את הבקשה של פלקסר להגיש כראיה הקלטה של פגישת הכנה לעדות בבית המשפט עם העיתונאי יואב יצחק בנימוק דומה .

רשימת המוקלטים

פלקסר דיווח כי הגורמים שהוקלטו החל מיולי 2003 הם: עו"ד צבי ריש, ב"כ לשעבר של פלקסר; עו"ד חנניה ברנדס; שותפו עו"ד פטר גד נשיץ; המגשר השופט בדימוס אמנון סטרשנוב; ב"כ של ברנדס, עוה"ד אלי זהר ורועי בלכר; עו"ד יגאל קלדרון , ב"כ לשעבר של פלקסר; ועוה"ד נחום פינברג ואפרת דויטש, ב"כ של ברנדס.

הגורמים שהוקלטו ממועד התפטרותו של עו"ד קלדרון בינואר 2004 הם: משרד עוה"ד מ. זליגמן (מזכירות, ועו"ד רועי בלכר); משרד עוה"ד נשיץ ברנדס (מזכירות), עו"ד פטר גד נשיץ.

הגורמים שהוקלטו החל בנובמבר 2003: עו"ד יהודה וינשטיין שייצג את הנשיא לשעבר עזר ויצמן; סנ"צ אריה אידלמן; עו"ד יוסי דולן; עו"ד אלי וילצ'יק; משרד עוה"ד צבי ריש; רואה חשבון יורם וילמובסקי; אסנת פרוינד ושרה סופה.

פירוט ההקלטות הוגש על ידי פלקסר לבית המשפט בעקבות בקשתו של השופט במהלך ישיבת ההוכחות ביום 11.4.06 לקבל את רשימת הגורמים שהוקלטו בידי פלקסר. (ת.א. 2174/00).