מנכ"ל התאחדות הקבלנים האלוף במיל' יהודה שגב החליט לסיים את תפקידו

בכוונת שגב לעבור למגזר הפרטי * שגב מונה לתפקיד בעת כהונתו של הנשיא הקודם סם אולפינר

מנכ"ל התאחדות הקבלנים, האלוף במיל', יהודה שגב, החליט לסיים את תפקידו כמנכ"ל ההתאחדות ולעבור למגזר הפרטי.

שגב, מונה לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות בעת כהונתו של הנשיא הקודם, סם אולפינר, והוביל את ההתאחדות בשנות המשבר הקשה בענף הבנייה תוך שהוא מטפל בסוגיות כמו המחסור בעובדים מקצועיים, חוסר השקעה בתשתיות וביטול מענקי הזכאות. את החודשים שקדמו לבחירות הקדיש לפעילות לובי מאומצת לקידום המטרות של ענף הבנייה ורוכשי הדירות במסגרת מצעי המפלגות. שגב זכה להערכה רבה מצד הקבלנים ומצד השרים והצוותים המקצועיים במשרדי הממשלה השונים מולם עבד.

נשיאות התאחדות הקבלנים קיבלה בהבנה את החלטתו, בכירי ההתאחדות הודו לו על פעילותו המאומצת למען הקבלנים ולמען ענף הבנייה ואיחלו לו הצלחה בדרכו.

דוברת האחדות הקבלנים אורנה פרי, מסרה שפרישתו של שגב אינה קשורה לאירועים האחרונים בהתאחדות, ביניהם ניסיון ההדחה של נשיא ההתאחדות אהרון כהן ע"י גורמים שונים בהתאחדות. גורמים בהתאחדות התייחסו לפרישתו של שגב ואמרו כי אין ספק שהמצב העגום השורר כיום בהתאחדות השפיע ללא ספק על החלטתו.

לדברי פרי, "את ההחלטה לסיים את תפקידו בהתאחדות מגדיר שגב כהחלטה על בסיס אישי, הנובעת מרצונו לפעול במגזר הפרטי".

זו לא הפעם הראשונה ששגב מנסה את כוחו במגזר הפרטי. כזכור, באוקטובר אשתקד הודיע שגב על פרישתו מתפקיד מנכ"ל ההתאחדות. שגב התמודד על תפקיד מנכ"ל חברת החשמל, אולם הדבר כעבור זמן הסיר את מועמדותו וכעבור זמן קצר חזר לעמוד בראש התאחדות בתנאים משופרים. את תפקיד מנכ"ל חברת חשמל אייש אורי בן נון אשר שימש בעבר מנכ"ל מפעלי ים המלח.