תביעה: "שותפים במשרד בלטר, גוט, אלוני ושות' הוליכו אותנו שולל"

רוכשי דירות בפרויקט מגדל תמר באילת טוענים כי עפ"י הסכמי המכר הוצגו הדירות כדירות מגורים - אולם בפועל מדובר בדירות נופש

רוכשי דירות בפרויקט מגדל תמר באילת טוענים, כי הולכו שולל מאחר ועל-פי הסכמי המכר והפרסומים, הוצגו הדירות כדירות מגורים, אולם בפועל מדובר בדירות נופש.

17 הרוכשים הגישו אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בסך 4.8 מיליון שקל נגד חברת ב.ג.ש ניהול ונאמנות מרעננה, היזמית של הפרויקט ונגד משרד עוה"ד בלטר, גוט, אלוני ושות' מת"א.

על-פי כתב התביעה, עוה"ד משה בלטר ואהוד גוט הם ממנהלי ב.ג.ש ניהול ונאמנות, ושותפים בכירים במשרד עוה"ד אשר הכין את מסמכי מכר הדירות.

לטענתם, למשרד אף שולם שכר טרחה על-ידי התובעים. אלה טוענים, באמצעות בא כוחם עו"ד מיבי מוזר, כי הנתבעים הטעו אותם שעה שהציגו את הדירות כדירות מגורים, כאשר בפועל מדובר בדירות נופש. עובדה זו נתגלתה לתובעים רק במהלך 2002, שעה שקיבלו לידיהם את הסכם החכירה עם מנהל מקרקעי ישראל.

לטענת התובעים, הם לא היו רוכשים את הדירות לו ידעו כי מדובר בדירות נופש, לאור ההבדלים המהותיים בין דירת מגורים לדירת נופש. על-פי חוות דעת השמאי, אחיקם ביתן, המצורפת לתביעה, שוויה של דירת נופש הוא 55% בלבד משווי דירת מגורים.

על-פי כתב התביעה, משרד עוה"ד בלטר, גוט, אלוני ושות' הכין את הסכמי מכר הדירות וליווה את הליכי המכירה ובשלב מאוחר לאחר חתימת ההסכמים התברר לתובעים כי עוה"ד בלטר וגוט הם בעלי מניות בחברת ב.ג.ש ניהול ונאמנות.

לדברי התובעים, הם זכאים להשבת כספם בצרוף ריבית והצמדה.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 1708/06).