ישאל בבעלות רוני אלרואי תחלק דיבידנד בסך של כ-18.3 מיליון שקל

הנהלת החברה ובעליה החליטו על מתן הטבה למנכ"ל החברה, ערן סער וחשבת החברה, איריס שדה

ישאל מקבוצת קמן אחזקות הכריזה היום על כוונתה לחלק דיבידנד בסך של כ-18.3 מיליון שקל. היום הקובע לצורך החלוקה הינו ב-13 ליוני ויום האקס נקבע ל-14 ביוני, החלוקה בפועל תתבצע ב-29 ליוני.

הדיבידנד פר מניה מסתכם ב-1.5 שקל, המייצג תשואה של כ-13% ביחס של מניית ישאל הבוקר. כמו כן, החברה הודיעה הבוקר כי תפעל להנפקת כתבי אופציה.

מאז נרכשה ישאל על ידי רוני אלרואי באמצעות קבוצת קמן חילקה החברה בפרק זמן של כשנה וחצי סך כולל של 113 מיליון שקל. כמדיניות, קמן נוהגת לחלק כ-30% מסך רווחיה. ישאל עצמה חילקה במהלך שנת 2005 דיווידנד בסך של 18 מיליון שקל בנוסף לדיווידנד של 10 מיליון שקל על ידי חברת מצברי שנפ.

החברה גם החליטה לתגמל שלושה עובדים בכירים מעובדיה באמצעות כתבי אופציה. ערן סער, מנכ"ל החברה, יקבל 122 אלף כתבי אופציה בשווי של כ-670 אלף שקל, איריס שדה, חשבת החברה תקבל 30.5 אלף כתבי אופציות ועובד בכיר נוסף, אשר שמו לא פורסם, יקבל 30 אלף אופציות נוספות.

הערכת השווי של האופציות נערכה לפי נוסחת הבלאק אנד שולס ומחיר המימוש שנקבע לאופציה הוא מחיר המניה ביום החלטת הדירקטוריון, דהיינו 11.2 שקל. כיום מחיר המניה קצת גבוה יותר, ועומד על 11.4 שקל.

בשוליים, הודיעה ישאל, כי חתמה על הסכם עשיית שוק במניותיה עם חברת פריזמה שוקי הון.