לקוח של עו"ד ירון סהר: משרד סהר השתתף באירוע בחירות של הבורר בינינו

אריה סביר, עובד עיריית אשדוד, מבקש לבטל את פסק הבורר שניתן ע"י עו"ד איתן ארז על סכסוך בינו לבין עו"ד ירון סהר

אריה סביר, עובד עיריית אשדוד, ביקש מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לבטל את פסק הבורר שניתן על-ידי עו"ד איתן ארז על סכסוך בינו לבין עו"ד ירון סהר.

סביר טוען, בין היתר, כי קיים קשר פסול בין הבורר לבין עו"ד סהר. לדבריו, משרדו של סהר נחשב כאטרקטיבי ובעל השפעה רבה, ועו"ד ארז, הפועל לקידום מועמדותו ליו"ר לשכת עורכי הדין, נזקק למשרדו של סהר ומקיים עמו קשרים על מנת לגייס את תמיכתו.

עו"ד סהר ייצג את סביר מול עיריית אשדוד, לגבי הגדרת תפקידו ולגבי הגנה על זכויותיו מפני מהלכים פוגעניים של ראש העירייה. בפסק הבוררות דחה הבורר את טענתו של סביר בדבר רשלנות מקצועית של עו"ד סהר, וקיבל את בקשתו של סהר לדחיית תביעתו של סביר נגדו על הסף.

לדברי סביר, במהלך הבוררות הזמין הבורר ארז את משרד עו"ד סהר ואת סהר עצמו לאירוע בעניין קידום מועמדותו ליו"ר לשכת עוה"ד. בעקבות שיחה בין פרקליטו של סביר עם הבורר, נשלחה הודעה לסביר לפיה ההזמנה מבוטלת, אולם לא בוטלה ההזמנה לעורכי הדין ממשרדו של סהר - והם הופיעו לאירוע. סביר מציין שגם הוא הוזמן לאירוע, אך הודיע לבורר כי נראה לו שאין זה ראוי שישתתף באירוע בעת ניהול בוררות, ולכן הוא לא הופיע לאירוע.

עוד טוען סביר כי יש לבטל את פסק הבוררות מאחר והבורר חרג מסמכותו ולא העניק לו הזדמנות נאותה לטעון את טענותיו או להביא את ראיותיו.(ה.פ. 747/06).