החקירה הפנימית לא העלתה דבר - אך בעל מניות של צורן תובע אותה על אופן הקצאת האופציות בחברה

החברה דיווחה היום כי בעל המניות הגיש תביעה נגדה בנושא ודורש לקבל פיצוי כספי וכן את החזר הכספים שקיבלו חלק מחברי דירקטוריון החברה

כנראה שבדיקה פנימית שחברה מבצעת לאי סדרים לכאורה, לא מספקת את כל הצדדים המעורבים בה. כשבועיים לאחר שצורן דיווחה, כי בדיקה פנימית שביצעה לגבי אופן הקצאת האופציות בחברה לא הראתה אי סדרים באופן הרישום שלהן, בחר אחד מבעלי המניות שלה להגיש תלונה לבית המשפט המחוזי בקליפורניה, כנגד החברה וחלק מחברי הדירקטוריון שלה, בטענה כי אלו פעלו שלא כשורה בחלוקת חלק מהאופציות בחברה בין השנים 1998-2001. כך עולה מדיווח שהגישה היום החברה לרשות ני"ע האמריקנית (SEC).

התובע דורש לקבל פיצוי כספי בעקבות היותו בעל מניות של החברה וכן דורש מחלק מהנאשמים להחזיר את הרווחים, שלטענתו הושגו שלא כחוק, בחזרה לחברה.

החברה הודיעה כי היא ויתר הנאשמים יבחנו את התביעה בטרם יגישו את כתב ההגנה שלהם.

נזכיר, כי בסוף מאי הודיעה צורן כי בדיקה פנימית שערכה העלתה ממצאים לפיהם הקצאת האופציות בחברה בוצעו כחוק וכי לא בוצע Backdating באופן הרישום שלהן.

זאת לאחר, שגוף המחקר CFRA הוציא דו"ח ובו הוא מעלה רשימה של חברות שיש חשד סביר ששינו בדיעבד את תאריך הקצאת האופציות. בין השמות שהוזכרו בדו"ח מוזכרת גם צורן, כמי שלגביה יש חשד בקשר לשלוש הקצאות מניות: באוגוסט 1998, אוגוסט 1999 וספטמבר 2001.