פז נתבעת לשלם פיצויים בסף 913 אלף ש' לעובד שניהל תחנות דלק ופוטר

לטענת גדי פלד, פז התנהלה באופן בריוני על מנת להשיג את מטרתה להשתלט על תחנות הדלק שניהל עבור החברה

חברת הדלק פז נתבעת לשלם פיצויים בסף 913 אלף שקלים למנהל בחברה שניהל תחנות דלק ופוטר.

התובע, גדי פלד, טוען בתביעה שהגיש לבית המשפט השלום בת"א, כי חברת פז גזלה ממנו את מטה לחמו כחלק ממדיניות חיסולים עסקיים של החברה. לטענתו, החברה התנהלה באופן בריוני על מנת להשיג את מטרתה להשתלט על תחנות הדלק שניהל עבור החברה.

מכתב התביעה, שהוגש על-ידי עו"ד עודד שטייף וג'ון גבע, עולה כי התובע ניהל עבור פז 3 תחנות דלק ברחבי הארץ. באוקטובר 2003 אחד ממנהלי התחנה לקח עימו מהתחנה את תקבולי יום העבודה - 11 אלף שקלים - ויצא לחופשת סוכות. התובע, שאחראי על ניהול התחנות, הפקיד צ'ק אישי, לאחר שווידא עם אותו עובד שהכספים נמצאים אצלו. אירוע דומה היה בתחנת דלק נוספת.

התובע מציין, כי על רקע שני האירועים - שאין בהם ולו אבק של חוסר אמון אישי - גזלה פז מהתובע את עבודתו. עוד נטען כי החברה הפיצה גל שמועות אודותיו וגירשה אותו מהחברה מול עובדיו בתחנות הדלק שניהל. פז הפיצה שמועות לפיו התובע גנב מקופת החברה ולכן גורש לאלתר.

התובע טוען כי פז - לא רק שלא עשתה את המינימום להסוות את גל השמועות - אלא שבהתנהלותה הבריונית תרמה בליבוי השמועות באמצעות עובדיה ושלוחיה.

התובע מציין עוד, כי התקבל לעבוד בחברת סונול לאחר שעבר בדיקת פוליגרף שאישרה כי האשמות פז הן חסרות כל בסיס.

התובע מבקש מבית המשפט לחייב את פז לשלם לו פיצוי בסך 913 אלף שקלים בגין הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מהפסקת עבודתו. טרם הוגש כתב הגנה.