אנגל משאבים מחלקת דיבידנד שני בתוך חודשיים לבעלי המניות שלה

הודיעה על חלוקת 15 מיליון שקלים בהמשך החודש, לאחר שבחודש שעבר חילקה דיבידנד בסך 10 מיליון שקלים

אנגל משאבים הודיעה היום על חלוקת דיבידנד נוסף בסך 15 מיליון שקלים לבעלי מניותיה, זאת לאחר שחילקה בחודש שעבר דיבידנד בסך 10 מיליון שקלים. חלוקות אלה מצטרפות אל דיבידנד בסך של 25 מיליון שקלים שחילקה אנגל אירופה , חברת האם של אנגל משאבים, בינואר האחרון.

היום הקובע לדיבידנד הנוכחי של אנגל משאבים נקבע ל-12 ביולי ויום החלוקה בפועל נקבע ל-27 בחודש. הדיבידנד מסתכם בכ-7.08 שקל למניה, ומייצג תשואת דיבידנד ברוטו של כ-6.5%.

לגנא הולדינגס השלימה בחודש מאי האחרון הנפקה פרטית של איגרות חוב בהיקף של 150 מיליון שקל.

יצויין, כי לטובת בעלי האג"חים של לגנא משועבדות אחזקות החברה במניות אנגל אירופה, ששוויה הוערך לצורך ההנפקה על ידי חברת הייעוץ הכלכלי, גיזה-זינגר-אבן, בכ-678 מיליון שקל, גבוה בכ-110% משווי השוק הנוכחי של החברה. מניות אנגל משאבים עצמה הוערכו על ידי גיזה-זינגר-אבן בכ-780 מיליון שקל, גבוה בכ-178% משוויין בבורסה.

מתי דב, מנכ"ל קבוצת אנגל, אמר היום, כי "החברות מקבוצת אנגל צברו בתקופה האחרונה רווחי הון בהיקפים משמעותיים ביותר כתוצאה מהנפקת אנגל מזרח אירופה בלונדון, מימוש נכסים בקנדה, הכנסת קרן ההשקעות הבינלאומית הייטמן אל פרוייקטים שלנו במזרח אירופה וממכירת קניון אורות באור עקיבא. לאור זאת, מצאנו לנכון לשתף את בעלי המניות ברווחים אלה, בדומה למהלך שביצענו בסמוך להשלמת ההנפקה בלונדון. אנו משוכנעים, כי בבעלות קבוצת אנגל נכסים רבים שיש בהם פוטנציאל להשבחות ערך נוספות ולרווחי הון עתידיים, שיאפשרו לנו לחלק דיווידנדים גם בשנים הבאות".

לגנא הינה בעלת השליטה בקבוצת אנגל אירופה. הקבוצה פועלת בתחומי הנדל"ן המניב והיזמות בישראל ובחו"ל. הפעילות מתבצעת הן על חברת הבת אנגל אירופה ישירות, והן על ידי חברות בנות שבשליטתה, לרבות אנגל מזרח אירופה, שנסחרת בבורסת לונדון לפי שווי של למעלה מ-1 מיליארד שקל. קבוצת אנגל אירופה פועלת בישראל, צ'כיה, הונגריה, פולין, גרמניה, בולגריה, סרביה וקנדה.