הגלגלים החדשים של פיני

מאמן הכדורסל פיני גרשון, שצפוי להרוויח בשנה הקרובה כמיליון אירו בסגנית אלופת יוון אולימפיאקוס, כבר מצא שימוש לחלק מהכסף - ורכש לעצמו קאדילק CTS * שמעון פרס הגיע לערב התרמה לבית החולים העמק, וסיפר שלפני כ-20 שנה רופאי בית החולים הצילו את חייו * ואילו הנהלת תנובה נפרדה ממנהל התקשורת השיווקית, יוסי שמעיהו, במסיבה יוונית בחוף פיראוס במכמורת

גיורא ענבר יוזם

* שמעון פרס הגיע בשבוע שעבר לגן האירועים כחול ירוק, שם נערך ערב התרמה לבית החולים העמק. במהלך הערב סיפר פרס שלפני כ-20 שנה הוא התאשפז בבית החולים והרופאים הצילו את חייו.

פרס פנה אל מנהלת בית החולים, ד"ר אורנה בלונדהיים ואמר כי הוא חש גאווה מכך שהיא האישה הראשונה שמנהלת בית חולים בישראל. את ערב ההתרמה יזמה עמותת ידידי המרכז הרפואי בראשותו של תא"ל ומנכ"ל קמן אחזקות (מיל') גיורא ענבר, שמשמש כיו"ר עמותת הידידים של ביה"ח העמק. לאירוע הגיעו גם מנכ"ל משרד המדע התרבות והספורט, איתן ברושי, מנכ"ל רפאל ידידיה יערי, ח"כ אלי אפללו, אליק רון, הרב יצחק גרוסמן ועוד. מי שהייתה אחראית על התוכנית האמנותית היא עינת שרוף.

פיני גרשון רוכש

* מאמן הכדורסל פיני גרשון, שצפוי להרוויח בשנה הקרובה סכום צנוע של כמיליון אירו בסגנית אלופת יוון אולימפיאקוס, כבר מצא שימוש לחלק מהכסף. גרשון רכש לעצמו אוטו חדש שדומה מבחינה חיצונית למטוס חמקן: מכונית הסלון קאדילק CTS. מחיר המחירון של המכונית עומד על 369 אלף שקל, אבל לקוחות עם פרופיל גבוה (או בעברית תקנית: סלבס) זוכים בדרך כלל להנחות.

למכונית החדשה של גרשון יש את כל הפינוקים המקובלים בקטגוריה, כמו ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, קרוז קונרטול וסאן רוף. אם הוא ירצה, הוא יוכל נצל את 255 כוחות הסוס שבמכונית ולנסוע במהירות של 240 קמ"ש, המהירות המירבית במכונית זו.

יוסי שמעיהו פורש

* יום חמישי האחרון היה יום ללא מונדיאל, ובתנובה ניצלו את חלון ההזדמנויות כדי להיפרד ממנהל התקשורת השיווקית, יוסי שמעיהו. החברה אמנם נפרדת משמעיהו, אחרי 30 שנות עבודה, אבל תמשיך להעסיק אותו כיועץ חיצוני. האירוע התקיים בחוף פיראוס במכמורת, והמסיבה הייתה באווירה יוונית. סמנכ"ל תנובה עברי גורן והמנכ"ל ליעד כהן ביקשו מנציגי משרדי הפרסום שעבדו עם שמעיהו להפגין יצירתיות בפרידה מהאיש. הפליאו לעשות אבנר אורשלמי, מנכ"ל חברת ההפקה אולפנות, שהעניק לשמעיהו מצלמת 16 מ"מ נדירה בת יותר מ-60 שנה ובני גל, מנכ"ל פרסום גל, שחילק לאורחים בקבוקוני וודקה ממותגים עם התמונה של שמעיהו תחת השם "וודקה יוסקה".

עוד באו להיפרד ולרקוד: המנכ"ל הקודם של תנובה עופר בלוך, מנכ"ל קשת אבי ניר, אילן שילוח ואורן פרנק ממקאן אריקסון, מנכ"ל גיתם מודי כידון, ג. יפית, ומנכ"ל ערוץ 9 אילן טוביהו.