יו"ר קמהדע, ראלף האן, מימש אופציות של החברה תמורת 3 מיליון שקל

עד היום מומשו אופציות של החברה בהיקף של למעלה מ-10 מיליון שקל * מתחילת השנה עד חודש מאי זינקה מניית החברה ב-130%

ראלף האן, יו"ר קמהדע ובעל המניות הגדול בה (כ-40% מהון המניות) ודוד צור, מנכ"ל החברה, מייסדי החברה, לא נשארו אדישים לעליית מחיר המניה מאז תחילת השנה, והגדילו לאחרונה אחזקותיהם החברה.

בחודש מאי הגיעה מניית החברה לשיא של 26.65 שקל לאחר שרשמה זינוק של כ-130% בערכה. מאז ספגה המניה ירידות של כ-25% במקביל לירידות הכלליות בשוק.

היו"ר מימש את כל כתבי האופציה מסדרה 2 שהיו בבעלות החברות שבשליטתו, אותן מימש תמורת כ-3 מיליון שקל. את האופציות מימש היו"ר לפי ערך של 17.34 שקל הנמוך בכ-9% ממחיר הנעילה של המניה אתמול. מהנהלת החברה נסמר כי מימוש האופציות לא נועד להעברתן למסחר.

דוד צור, המנכ"ל, רכש בשבועות האחרונים מניות בהיקף של 200 אלף שקל.

צור מסר כי מהלכים אלה מביעים את אמונם של היו"ר והמנכ"ל בחברה ובעתידה. "מימוש מלא של כל הסדרה יסייע לחברה להשיג את יעדי הצמיחה המואצים שלה בשנה הקרובה" ציין צור.

קמהדע הנפיקה באוגוסט 2005 וגייסה הון באמצעות מניות ושתי סדרות של כתבי אופציה. האופציה מסדרה 2 תקפה עד לחודש אוגוסט השנה, ומימוש מלא שלה יכניס לקופת החברה כ-40 מיליון שקל. יש לציין, כי עד היום מומשו אופציות מסדרה זו בהיקף של למעלה מ-10 מיליון שקל.

בנוסף, הנפיקה החברה סידרת כתבי אופציה נוספת (סדרה 1) העומדת למימוש עד אוגוסט 2008.

מוצריה של קמהדע מיועדים לשימושים במצבי חירום ומצבי טראומה, בחדרי מיון, חדרי ניתוח ומחלקות אישפוזיות. מוצר הדגל של קמהדע הוא ה-API המשמש לטיפול במחלת ריאות תורשתית. המוצר נמצא בשימוש במספר מדינות ונמצא לקראת התחלת שלב שלישי של ניסויים קליניים בארה"ב.