אולימפיה ממשיכה להשקיע בנדל"ן בישראל: רכשה קרקע בגבעת שמואל בשווי 28 מיליון שקל

על הקרקע צפוי לקום בניין דירות בן 86 יחידות דיור * ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות ב-91.5 מיליון שקל

אולימפיה ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום המגורים בישראל. החברה הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת קרקע בגבעת שמואל, תמורת כ-28 מיליון שקל (6.3 מיליון דולר).

הקרקע שנרכשה משתרעת על פני שטח של כ-3.7 דונם, ועליה צפוי להיבנות בניין בן 86 יחידות דיור. היקף המכירות הצפוי מהפרוייקט עומד על כ-91.5 מיליון שקל (20.5 מיליון דולר).

עסקה זו מתווספת לעסקאות נוספות בישראל עליהן חתמה אולימפיה לאחרונה. בחודש שעבר חתמה החברה על הסכם לרכישת קרקע בפ"ת המשתרעת על פני שטח של 9.2 דונם ושעליה יוקמו מבני משרדים בשטח של 22,000 מ"ר ואזור מרתפים וחנויות בשטח של 9,200 מ"ר.

אוסקר כצנלסון, יו"ר אולימפיה אמר היום, כי "אנו רואים בישראל יעד חשוב לפעילותה של החברה ופועלים במרץ להרחבת הפעילות במדינה. במקביל ממשיכה אולימפיה, באמצעות נאנט, לבחון פרוייקטים חדשים במזרח אירופה".

אולימפיה עוסקת בשוק הנדל"ן ומתמחה בייזום וביצוע פרוייקטים בישראל, בניהול פרוייקטים בישראל, והיא פועלת במזרח אירופה באמצעות חברת נאנט (31.25%) שהונפקה ביוני האחרון בבורסת ה-AIM בלונדון. נאנט מעורבת כיום בייזום של 14 פרוייקטים בהיקף כולל של כ-7,000 יחידות דיור בפולין ובהונגריה.