אבי קושניר נבחר לשמש כפרזנטור של חברת הביטוח AIG ולהוביל את קמפיין הפרסום החדש של החברה.
קושניר, שקיבל כ-150 אלף דולר עבור הקמפיין, מחליף את דנה אינטרנשיונל שכיכבה בקמפיין הקודם של החברה שהיה מיועד לנשים.
חברת AIG, ה פועלת ביותר מ-130 מדינות ברחבי העולם, דורגה לאחרונה ע"י מגזין "פורבס" העולמי כתאגיד הרביעי בגודלו בעולם וכחברת הביטוח הגדולה בעולם.
לדברי שי פלדמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG, קושניר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר מחקרים רבים בהם נמצא כי קושניר הינו אחת מהדמויות האהודות ביותר על הציבור הישראלי.
לדבריו, "הרעיון שעמד מאחורי ליהוקו של אבי קושניר כפרזנטור החברה היו הערכים שהוא משדר ומעביר שהם יושרה, אמינות, אינטליגנציה, יכולת להעביר מסרים בגובה העיניים לכלל הציבור הישראלי וערכים נוספים שמאוד התאימו והתחברו לנו עם תדמית חברת AIG בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.