"למרות שעברו כמעט שלושה שבועות מאז תום המלחמה, משרד התיירות טרם החל לשדר את הקמפיין התקשורתי בחו"ל, שמטרתו לעודד את התיירות לארץ", כך אומר מנכ"ל קונטיננטל ישראל ויו"ר פורום חברות התעופה הזרות בארץ, אבי פרידמן. "משמעות הדבר היא אובדן ודאי של תיירים ל2006 ול-2007".
עוד אומר פרידמן, ששר האוצר, אברהם הירשזון, ושר התיירות יצחק הרצוג, אמנם חתמו על הסכם המבטיח סכום של כ-30 מיליון שקל לעידוד התיירות בחו"ל, אך למרות זאת דבר לא נעשה, זאת בשעה שברור לכל ככל שהקמפיין יחדה, האפקטיביות שלו תהיה נמוכה.
ממשרד התיירות נמסר בתגובה, שהוא ערך תוכנית שיווק מובנית, בהתאם לסדרי העדיפויות והמשאבים שתוקצבו. קמפיין זה יחל בקרוב. במקביל נערכות תוכניות שיווק בשיתוף גורמים שונים בענף.
[ הרחבה במהדורה המודפסת ]
[ לעיתון הדיגיטלי ]
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.