פולאר בינלאומי מממשת אחזקותיה בבניין ליד טיימס סקוור: תרשום רווח של 5 מיליון דולר

הבניין בן 110 יחידות דיור להשכרה נרכש במהלך מארס 2005 ומחיר רכישתו הסתכם בכ-43 מיליון דולר ויימכר תמורת 82 מיליון דולר

פולאר בינלאומי הודיעה היום, כי תאגיד אמריקאי בו היא שותפה (25.5%) חתם על הסכם למכירת בניין בלב מנהטן, ניו-יורק, ברחוב 44 בסמוך לטיים סקוור תמורת 82 מיליון דולר.

ה"קלוזינג" על עיסקת המכירה מותנה בהפקדת 3.5 מיליון דולר על ידי הרוכש וכן בסיום השיפוץ הנערך בבניין במתווה, כפי שסוכם עם הרוכש.

מועד הסגירה של העיסקה נקבע ל-30 בנובמבר או בתום 30 יום מהמועד בו הודיע התאגיד האמריקאי, כי השלים את השיפוץ בבניין והרוכש אישר, כי השלמת השיפוץ הינה על פי המתווה, לפי המאוחר.

במועד הסגירה יפקיד התאגיד האמריקאי 3.5 מיליון דולר בחשבון נאמנות לתקופה של עד 14 חודשים אשר ישמשו כערבות להבטחת טיב השיפוץ.

הבניין בן 110 יחידות דיור להשכרה, הכולל גם שתי מסעדות בקומת הרחוב, נרכש במהלך מארס 2005 ומחיר רכישתו הסתכם בכ-43 מיליון דולר. ממועד הרכישה עבר הבניין הליך של שיפוץ ושידרוג.

כתוצאה מהעסקה צפויה פולאר לרשום רווח לפני מס של כ-5 מיליון דולר.

מדובר בנכס שני אותו מוכרת החברה בניו-יורק בפרק זמן של כשנתיים, כאשר הבניין הראשון שנמכר הניב לחברה רווח נקי של כ-12 מיליון שקל.

החברה שותפה בפרויקטי נדל"ן נוספים בניו-יורק, הכוללים את בניין ההראלד טווארס, בן 690 יחידות דיור, וכן בניין בן 20 דירות מסוג לופט בשכונת טרייבקה היוקרתית.

דובי ווייס, מנכ"ל פולאר נדל"ן בינלאומי מסר, כי "מכירת הבניין היא המשך לאסטרטגיה העיסקית והיעדים אותם הציבה לעצמה פולאר נדל"ן בינלאומי בפעילות הנדל"ן שלה, רכישת פרויקטי נדל"ן והשבחתם אם על ידי הסבת ייעוד ו/או שידרוג הפרויקט ומימוש מהיר של הרווח הגלום בהם".