חברה בלגית תובעת 59 מיליון שקל מרשות שדות התעופה

חברת טלינדוס אנ. וי. טוענת כי לא קיבלה את כל מלוא התמורה המגיעה לה בגין הסכם להספקה והתקנה של מערכות תקשורת בנתב"ג 2000

רשות שדות התעופה (רש"ת) נתבעת לשלם 59 מיליון שקל לחברה הבלגית טלינדוס אנ. וי., העוסקת בין היתר במתן שירותי אינטגרציה בתחום התקשורת והתשתיות.

בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בת"א, טוענת טלינדוס כי בינה ובין רש"ת נחתם באוקטובר 2000 הסכם להספקה והתקנה של מערכות תקשורת בפרויקט נתב"ג 2000 בהיקף של 24 מיליון דולר. התובעת התחייבה לבצע ולספק לרש"ת מערכת תקשורת נתונים מתקדמת לחיבור בין כל מערך המחשבים בטרמינל, מערכות טלוויזיה במעגל סגור, בקרות מעברים, מערכות מתח נמוך, מערכת קריזה ועוד.

לטענת התובעת, באמצעות עוה"ד יואב רזין, צבי נצר ושי דיל, סך כל התשלום המגיע לה מסתכם בכ-27 מיליון דולר, ומתוך סכום זה שלמה לה רש"ת עד היום כ-23.4 מיליון דולר. לדבריה, את היתרה - בסך של כ-3.7 מיליון דולר - מסרבת רש"ת לשלם בטענות שונות ומשונות.

עוד נטען בכתב התביעה, כי לטלינדוס מגיעים כספים נוספים בגין איחורים משמעותיים בלוחות הזמנים שנגרמו על-ידי רש"ת. לדברי התובעת, לאחרונה ביצעה רש"ת מהלך כוחני נוסף וחילתה את הערבות בנקאית שהיא סיפקה לה בסך כ-1.7 מיליון דולר, למרות שהיא סיימה את עבודותיה ומחויבויותיה על פי ההסכם. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 2217/06).