חברת הנסיעות איסתא נכנסת לעסקי המלונאות והנדל"ן: רכשה מגרש בהרצליה פיתוח תמורת 5.1 מיליון דולר

מגרש המשמש כיום לחנייה בשטח של כ-4 דונם נרכש בשיתוף עם איש עסקים שזהותו לא פורסמה * השותפים יקימו חברה בשם איסתא מלונאות

איסתא ליינס חברת הנסיעות של הסטודנטים בישראל נכנסת לעסקי המלונאות והנדל"ן. החברה רכשה הבוקר (ג') בשיתוף עם איש עסקים מתחום המלונאות, ששמו לא נמסר, מגרש המשמש כיום לחנייה בשטח של כ-4 דונם בשדרות אבא אבן פינת גלגלי הפלדה בהרצליה פיתוח.

איסתא והשותף הנוסף ישלמו יחדיו עבור המגרש 5.1 מיליון דולר. העיסקה בוצעה באמצעות עו"ד וילי יצחקי בנאמנות עבור החברה החדשה שהקימה איסתא ביחד עם אותו גורם עסקי.

המגרש משמש כיום לצורכי חנייה ומושכר לחברת חניוני הצלחה תמורת דמי שכירות של כ-7,000 דולר לחודש. חוזה השכירות צפוי להסתיים בסוף שנת 2006, ואיסתא תחליט ככל הנראה בהתייחס להתקדמות אישורי הבנייה במגרש, האם להאריכו או להפסיקו. כיום, על המגרש חלה תב"ע למסחר ומשרדים, אולם בכוונת איסתא לשנות את ייעוד המגרש להקמת בית מלון לעסקים הכולל כ-100 חדרי אירוח.

איסתא ואיש העסקים יקימו לצורך העיסקה הנוכחית, וצורך השקעות נוספות בתחום המלונאות בארץ ובחו"ל, חברה בשם איסתא מלונאות בע"מ. עם הקמתה של החברה החדשה, תחזיק איסתא בשני שליש בהון המניות המונפק של החברה ואילו איש העסקים הנוסף יחזיק ביתרת המניות.