שרצקי ומשפחת דנקנר מובילים את אלרן נדל"ן להנפקה בבורסה של תל-אביב

ביוני השנה רכש שרצקי 15% ממניות החברה לפי שווי של 35 מיליון אירו * האחזקה העיקרית של אלרן נדל"ן היא אטלס שהונפקה בלונדון

אלרן השקעות הודיעה הבוקר כי החברה-הבת אלרן נדל"ן, בה מחזיקה הראשונה בכ-85% בוחנת אפשרות להנפקה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. תנאי ההנפקה, אם וכאשר דורשים עדיין את אישור דירקטוריון אלרן נדל"ן.

נזכיר כי בחודש יוני נכנס איזי שרצקי, בעלי חברת איתוראן , להשקעה באלרן נדל"ן לאחר שרכש 15% מהונה תמורת כ-5.25 מיליון אירו, סכום ששיקף לה שווי של כ-35 מיליון אירו. חברת אלרן השקעות שבשליטת משפחת דנקנר, מחזיקה בשרשור בזרוע הנדל"ן אטלס שהונפקה באחרונה בבורסת ה-AIM בלונדון.

שרצקי קיבל בזמנו גם אופציה להמיר את המניות במניות אטלס, זאת לאחר 18 חודשים מיום העסקה. לחלופין הוא יוכל לקבל את כספו בחזרה בצירוף ריבית בשיעור שנתי של כ-20%, במידה שהוא יהיה מעוניין בהמרה והיא לא תתאפשר. כמו כן אופציה נוספת העמידה בפני שרצקי אפשרות לרכוש 10% נוספים ממניות אלרן נדל"ן תמורת כ-3.5 מיליון אירו, אותה יוכל לממש כשנה וחצי ממועד ההסכם.

כאמור, האחזקה המרכזית של אלרן נדל"ן היא באטלס (16%), שהונפקה באחרונה בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של כ-270 מיליון דולר, ובחברת הניהול של אטלס.

בדו"חות אטלס לסיכום ארבעת חודשי פעילותה, ממארס עד יוני, רשמה החברה רווח נקי לפני מס של כ-1.5 מיליון אירו. במהלך החודשיים האחרונים השלימה החברה רכישה חוזרת של מניות בשווי של כ-1.8 מיליון דולר.