ראש עיריית יהוד לשעבר: ראש העיר מתעמר בי כי חשפתי שחיתויות

עוזי מאיר טוען את הדברים במסגרת עתירה נגד העירייה ונגד ראש העיר המכהן, יוסף בן-דוד, להצהיר על ביטולו של עיקול שהוטל על נכסיו

עוזי מאיר, חבר מועצת העיר יהוד-מונוסון, יו"ר האופוזיציה וחבר ועדת הביקורת ומי שכיהן בשנים 1998-2003 כראש עיריית יהוד, טוען כי ראש העיר המכהן, יוסף בן דוד, מתעמר בו כיוון שהוא חשף מעשי שחיתות שביצע, ומתוך מטרה להלך עליו אימים ולהניאו מפעילות ציבורית.

בין היתר, מציין מאיר, כי חשף עבירות בנייה חמורות ועבירות של בנייה ללא היתר בהיקף של מאות מטרים בביתו הפרטי של בן דוד, ובהיקף של כ-1,000 מ"ר במגרשו הפרטי במפעל שבניהול בני משפחתו הקרובה מדרגה ראשונה, העושה שימוש בקרקע הרשומה על שמו של בן דוד במינהל מקרקעי ישראל.

מאיר טוען את הדברים במסגרת עתירה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד העירייה ובן דוד להצהיר על ביטולו של עיקול שהוטל על נכסיו, זכויותיו, חשבונות הבנק שלו וזכותו לקבלת גימלה מהעירייה בשל חוב ארנונה בגין נכס בעיר. לטענת מאיר, באמצעות עו"ד אוריאל בן אסולי, העיקול לא הוטל על ידי מי שהוסמך לכך, והוא מתייחס לחוב ארנונה שהוא אינו חייב בו אלא אחר.

מאיר מאשים את בן דוד בכך שהוא מתעמר בו משיקולים זרים. לדבריו, בן דוד גמר אומר בליבו ואף הכריז במספר הזדמנויות כי בדעתו לבצע בו "מעשי שפטים", ולצורך כך הוא עושה שימוש לרעה בכוח השררה והמשרה על מנת להתעמר בו על ידי ייחוס חובות ארנונה שלא כדין והטלת עיקולים על נכסיו וזכויותיו. (עת"מ 2256/06).