שירות חדש: העברת תיקים לביהמ"ש בצורה אלקטרונית

השירות החדש הוא למעשה ארכיון מבוסס רשת, היושב על שרת של חב' אומניטק, שניתן לגשת אליו מכל מקום בעולם ללא צורך בהתקנת תוכנה

חברת אומניטק איכות, מקבוצת תים , משיקה שירות חדש למשרדי עורכי דין ומשפטנים, המאפשר להעביר תיקים לבתי המשפט בצורה אלקטרונית ומאובטחת, מהמשרד לדלפק הקבלה האלקטרוני של בתי המשפט, כולל החזרת אישור מסירה.

בין יתרונות השירות: אין צורך להדפיס ולעצב את התיק ולהעבירו עם שליח, קיצור זמן ההמתנה לשליפת תיק מהארכיון לשניות בודדות, שמירת גרסאות התיקים בצמוד לאישורי המסירה, ביטול הצורך להחזיק ולתחזק שרת גדול ומסורבל ומתן גישה לתיקים ישנים גם בשעות עבודה מאוחרות וללא סיוע מזכירה.

השירות החדש הוא למעשה ארכיון מבוסס רשת, היושב על שרת בחוות השרתים של אומניטק, שניתן לגשת אליו מכל מקום בעולם, ללא צורך בהתקנת תוכנה כלשהי על המחשב.

עם זאת, נעשה שימוש באמצעי זיהוי קשיחים ואישיים, כדי לשמור על פרטיות וסודיות. המידע מוצפן בקידוד של 128-512 ביט, וכולל מערך הרשאות הדוק.

ניתן לשמור כל סוג של מסמך - אלקטרוני או סרוק, כגון חוזי עבודה, הסכמי שכירות, חשבוניות מס, תכתובות דואר אלקטרוני ומסמכי וורד על הארכיון, ולגשת אליהם מכל מקום בעולם.