די.סי.אל רכשה שתי קרקעות ברומניה בכ-35.2 מיליון שקל

הקרקע הראשונה משתרעת בשטח של כ-36 דונם והיא מיועדת לבניה של כ-80,000 מ"ר שטחי מגורים ומסחר * בעסקה השנייה נרכשה קרקע חקלאית בשטח של כ-47 דונם

חברת די.סי.אל , שבשליטת קבוצת דרורי-ליברזון, מדווחת היום (א') על עסקה ראשונה מאז העברת השליטה בחודש אוגוסט האחרון. חברות בת, בבעלות מלאה של החברה, התקשרו בהסכמים לרכישת שתי קרקעות באזור העיר בוקרשט שברומניה, תמורת סכום כולל של כ-35.2 מיליון שקל (6.4 מיליון אירו).

הקרקעות מיועדות לפיתוח פרויקטים למגורים ופיתוחים עתידיים נוספים.

הקרקע הראשונה שנרכשה משתרעת על פני שטח של כ-36 דונם וממוקמת באזור פיפרה, שבחלקה הצפוני של בוקרשט. הקרקע נרכשה בתמורה לכ-32 מיליון שקל (5.9 מיליון אירו) והיא מיועדת לבניה של כ-80,000 מ"ר שטחי מגורים ומסחר. פיפרה היא אחד מאזוריה המתפתחים של בוקרשט, הצפוי ליהנות מבניה מסיבית של מגורים המיועדים למעמד הבינוני-גבוה.

להערכת החברה, היקף המכירות שעשוי לנבוע מהפרויקט שיבנה יסתכם בכ-577.5 מיליון שקל (105 מיליון אירו).

בעסקה השנייה, חתמה די.סי.אל על הסכם לרכישת קרקע חקלאית בשטח של כ-47 דונם. הקרקע מצויה במיקום אסטרטגי, בעל פוטנציאל לפיתוח עתידי של מגורים ומסחר.

השלמת שתי העסקאות כפופה להשלמת בדיקות נאותות של החברה.

כמו כן, נבחנת האפשרות לביצוע העסקאות בשיתוף עם גופי השקעה זרים.

עופר דרורי, מנכ"ל די.סי.אל, אמר היום: "רומניה נחשבת כיום לאחד מהשווקים האטרקטיביים במזרח אירופה. בכוונת החברה להמשיך באיתור ורכישה של קרקעות באזור בוקרשט, ובאזורים דומים, בהם אנו מזהים המשך את ההתפתחות האורבאנית".