"מה קשור" תחליף את יצפאן בעלות של 2.5 מיליון דולר

HOT תשקיע 25 אלף דולר לתוכנית " הסכום אינו כולל את שכרם של השלושה

חברת הכבלים HOT תשקיע 25 אלף דולר בכל אחת מהתוכניות של שלישיית "מה קשור" שמחליפות את תוכניתו של הבדרן אלי יצפאן בערוץ 3 בכבלים, כך נודע ל"גלובס".

מדובר בסכום של עלות ההפקה שאינו כולל את שכרם של השלושה. בשלב הראשון, ההסכם הוא עבור כ-100 תוכניות שישודרו במהלך השנה הקרובה. בתום העונה סכום ההשקעה יעמוד על כ-2.5 מיליון דולר.

בחברת הכבלים סירבו להגיב על הידיעה. ע"פ הערכות, תוכניתו של יצפאן ששודרה במשך כשש שנים הגיעה לעלויות הפקה דומות, זאת ללא שכרו של יצפאן שע"פ הערכות עמד על כ-12-15 אלף דולר לתוכנית. תוכניתם החדשה של "מה קשור" צפויה לעלות בחודש מארס. קודם לכן תעלה תוכנית של השלישייה בזכיינית ערוץ 2 רשת.

התוכנית של "מה קשור" ב-HOT תהיה דומה ביסודה לתוכניתו של יצפאן שירדה מהאוויר ביוני האחרון לאחר למעלה מ-600 תוכניות ובסך הכל כשש שנים. מדובר בתוכנית אירוח ומערכונים שתשודר ארבע פעמים בשבוע, (ימי ראשון עד רביעי) לא כולל חגים ופגרות. לפני כשנה וחצי הודיעה HOT על השקת לוח שידורים של ערוץ HOT3, אשר פונה לקהל יעד משפחתי, כזה המתחרה "ראש בראש" בערוץ 2 וזאת לאחר ששנה קודם לכן דיווחה החברה על מיתוג מחדש של ערוץ 3 ל- HOT 3. תוכניתו של יצפאן היתה במשך כל השנים תוכנית הדגל של ערוץ 3 ושימשה כעוגן הבידול המרכזי של הכבלים מול חברת הלוויין YES. עתה כאמור יעשו ב-HOT מאמץ לשמור על ערכים אלה גם באמצעות שלישיית "מה קשור".