נפרדים ברוח טובה? אורנה ומשה דץ מתגרשים - לאחר 21 שנות נישואין

צפויים לפתוח בקרוב תיק גירושין בבית הדין הרבני * מקורבים לבני הזוג: הגירושין נעשו בהסכמה מלאה וברוח טובה

בני הזוג אורנה ומשה דץ החליטו להיפרד זה מזו לאחר 21 שנות נישואין. השניים צפויים לפתוח בקרוב תיק גירושין בבית הדין הרבני. מקורבים לבני הזוג אמרו ל"גלובס", כי הגירושין שלהם נעשו בהסכמה מלאה, ברוח טובה ובשיתוף פעולה, תוך שמירה על כבוד הדדי וראיית טובת ילדיהם.

לדברי המקורבים, עד-כה נמנעו בני הזוג מלהתייחס לשמועות הרבות בנושא וזאת מתוך רצון לגונן על הילדים ולהכינם כראוי לפירוד. יחסי הזוג התערערו לפני כמה חודשים.

השניים ערכו הסכם גירושין באמצעות עו"ד רפי שדמי, המתמחה בדיני משפחה, שהיה פרקליטו של משה דץ. ל"גלובס" נודע, כי שיתוף הפעולה האומנותי והמקצועי בין אורנה ומשה דץ יימשך כבעבר.

ככל הידוע, הרכוש והכספים של השניים חולקו בעין ולא בחלוקה כספית, כאשר משה דץ יצא עם מעט יותר ממחצית הרכוש. כך למשל, הוא יקבל את התמלוגים מאקו"ם עבור קלטות הילדים שהפיקו השניים. בנוסף, הוא ימשיך להתגורר בביתם של בני הזוג בגבעתיים, ששוויו מוערך בכ-1.5 עד 2 מיליון דולר, כאשר אורנה דץ תעבור לדירה אחרת.

הדצים נועצו באנשי מקצוע במהלך הפירוד, במטרה שהוא יבוצע בצורה חלקה והפגיעה בילדיהם תהא מינורית. מקורב לבני הזוג אומר, כי הסיבה שהם החליטו לסגור את העניינים ולהודיע על סיום הקשר דווקא בחנוכה, היא "שההצקות לילדים בבית הספר יהיו מינימליות".