בקשות לתביעות ייצוגיות נגד 3 משווקות מגבונים לחים: הפחיתו את מספר המגבונים באריזות

התביעות, בסך כולל של 85 מיליון שקל, הוגשו נגד החברות דנשר, חוגלה-קימברלי וכמיפל

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשו היום (ג') שלוש בקשות לאישור תביעות ייצוגיות בסך כולל של 85 מיליון שקל כנגד יצרניות ו/או משווקות של מגבונים לחים. זאת, בטענה להטעיית צרכנים בשל הפחתת מספר יחידות מגבונים לחים באריזות, מבלי שטרחו להודיע לכלל צרכניהן.

הנתבעות הן: חברת דנשר, המייצרת ומשווקת מגבונים בשם "פרש וונס מגבוני בד עדינים בבישום עדין"; חברת חוגלה-קימברלי, המשווקת מגבונים לחים הנמכרים בשם "טיטולים פרימיום מגבוני בד קטיפתיים בבישום עדין"; וחברת כמיפל משווקת אריזות מגבונים לחים, הנמכרים בשם "אוונט מגבוני בד עבים ללא אלכוהול".

בתביעה כנגד דנשר בסך כ-31 מיליון שקל טוען התובע הייצוגי, באמצעות עו"ד יוכי גבע, כי החברה מכרה את המוצר באריזות שהכילו 80 יחידות מגבונים לחים, אולם לאחרונה הפחיתה את מספר המגבונים באריזות ל-72 יחידות בלבד.

בתביעה כנגד חוגלה קימברלי בסך כ-27 מיליון שקל נטען, כי החברה מכרה את המוצר באריזות שהכילו 80 יחידות מגבונים לחים, אולם לאחרונה הפחיתה את מספר יחידות המגבונים ל-72.

בתביעה נגד כמיפל בסך כ-27 מיליון שקל נטען, כי החברה, שמכרה את המוצר באריזות שהכילו 72 יחידות מגבונים לחים, החלה למכור את אותו מוצר באותן אריזות ממש בתכולה נמוכה יותר של 64 יחידות מגבונים לחים בלבד.

טרם הוגשו תגובות החברות לבית המשפט.