לימור שפירא, הפריצה הגדולה

הזמרת, שלא קיבלה הכרה ראויה בארץ, זכתה לחוזה הקלטות באירופה

אחרי שנים של פעילות מקומית הרחק מאור הזרקורים, מקבלת הזמרת לימור שפירא את ההזדמנות לפריצה הגדולה דווקא בחו"ל. שפירא הוחתמה בחברת ההפקות הליטאית 'פבלוף אנטרטיימנט', שמפיקה עבורה במקביל שני אלבומים להפצה בינלאומית. האלבום הראשון יכלול שירי מחזות זמר, ובו תשיר שפירא בליווי פסנתר בלבד. את האלבום השני יפיק מוזיקלית ג'רלד פובילאיטיס, מבכירי המוזיקאים במזרח אירופה כיום, והוא יכלול חומרים מקוריים שינועו בין פופ, קלאסי קל ומוזיקת עולם.

שפירא השתתפה, בין השאר, במחזות הזמר 'פנטסטיק', 'צלילי המוזיקה' ו'גבירתי הנאווה', ומופיעה ברפרטואר שמשלב בעיקר קטעי אופרות ואופרטות לצד שירי מחזות זמר. שפירא: "ביום העצמאות שעבר הופעתי בווילנה, ובאירוע נכחו נציגים של 'פבלוף אנטרטיימנט'. שבוע אחרי כבר זומנתי לקונצרט נוסף בהפקתם בריגה, ומשם הכול התחיל לזוז מהר מאוד".

" אז גם את נכנסת לרשימת האמנים, שהתעלמו מהם כאן והם מצליחים בחו"ל?

"אשקר אם אגיד לך, שלא חשבתי לעצמי: 'תראו מה היה לכם בידיים ולא ידעתם מה לעשות עם זה', אבל אני לוקחת אחריות אישית על העובדה שהקריירה שלי לא פרצה קדימה בשלב מוקדם יותר. כנראה לא הייתי מספיק בפוקוס על מה שאני באמת רוצה, וגם הסגנון שלי, שמשלב קלאסי וקל, הוא לא משהו שנוח למכור לאוזן של הישראלי הממוצע".