UBS מעדכנים: אפריקה, אלביט מערכות וכי"ל - OUT; הפועלים, דלק, מ.א. ופרטנר - IN

[ לפורום הבורסה ] בשבוע שעבר בית ההשקעות העלה את תחזית הצמיחה לישראל ב-2007 ל-4.3% מ-4% * מציינים כי חוזקו של השקל ירסן את האינפלציה

לפני שבוע פירסם בנק ההשקעות UBS סקירה כללית על המשק הישראלי בה נגע בעיקר בסביבה המאקרו כלכלית של המשק. היום פירסם הבנק סקירה מקיפה הנוגעת גם לשוק ההון.

באשר למדד המוביל בתל-אביב, המעו"ף, מציינים כלכלני UBS כי במדד מראה סימנים של החלשות לאחר שעלה לרמות שיא בשנת 2006. הם נסמכים בהערה זו על מכפיל הרווח של המדד שעה 6% לרמה של 13.5.

מבחינת המניות הממולצות, הוצאו בסקירה העדכנית מספר מניות שהמלצת בית השקעות עליהן עודכנה מטה לאחרונה. הכוונה למניות, אפריקה ישראל , אלביט מערכות , כי"ל ובנק המזרחי-טפחות . במקומן נכנסו לרישמה היוקרתית מניות בנק הפועלים , קבוצת דלק , מכתשים אגן ופרטנר הזוכות כולן להמלצת "קנייה".

מניית בנק הפועלים מקבלת ב-UBS מחיר יעד של 27.5 שקל. הם מציינים כי המניה שנתנה ביצוע חסר בשנת 2006 תשפר את ביצועיה בשנה הנוכחית הודות להנהלתה, מערכות הניהול הטכנולוגיות שלה והקשר לשווקים הזרים.

לקבוצת דלק מצמידים ב-UBS מחיר יעד של 900 שקל, בהתאם לסקירה המועדכנת האחרונה שהם פירסמו לגביה. בסקירה צויינו לחיוב תמהיל האחזקות של החברה הכולל פעילות אנרגיה, נדל"ן, ופינננסים. זאת בנוסף לפעילות הביטוח ששודרגה באופן משמעותי ב-2006 עם רכישת חברת הפניקס בישראל וריפובליק בארה"ב. לגבי דלק הם מציינים כי היא נסחרת בדיסקאונט של 50% לפי מודל NAV.

מכתשים אגן מדורגת במחיר יעד של 28 שקל. ב-UBS מציינים כי לא צפוייה התאוששות משמעותית בעיסקי החברה ב-2007 אולם הם מגיבים לעלייה של המניה בשבועות האחרונים - 30% בקירוב.

לגבי חברת התקשורת פרטנר לה הם מעניקים מחיר יעד של 55 שקל, בשל התוצאות החזקות שהציגה החברה ברבעון השלישי. ב-UBS סבורים כי החברה תשמור על מובילותה גם מול הנפקת סלקום המתקרבת, ומאמצי מיקסום רמת הריווחיות של בזק.