תקציבי הפרסום של נורופן וסטרפסילס עוברים ליורו ת"א

תקציבי BOOTS, יחידת ה-OTC של רקיט-בנקיזר, נפרדים ממקאן טופר " יורו הופך למשרד היחיד של החברה בישראל

תקציבי הפרסום של BOOTS - יחידת ה-OTC של חברת רקיט-בנקיזר - עוברים ממשרד הפרסום מקאן טופר למשרד הפרסום יורו ת"א. בשלב זה מדובר בתקציבי המותגים סטרפסילס ונורופן - כך נודע ל"גלובס". העברת התקציבים מתבצעת בעקבות מהלך בינלאומי במסגרתו רכשה רקיט-בנקיזר בתחילת 2005, מרשת בתי המרקחת האנגלית BOOTS, את חטיבת התרופות ללא מרשם שלה, תמורת 3.43 מיליארד דולר.

סל המוצרים של החברה כולל גם את סטרפסילס ונורופן ששווקו עד עתה בישראל על-ידי טבע. ברקיט כבר הודיעו בעבר על כוונתם להרחיב את סל מוצרי ה-OTC בישראל. בעולם משווקים גם המוצרים גויסקן לצרבת וקלרסיל לאקנה ובחברה שוקלים לשווקם גם בארץ. בהעברת תקציבי BOOTS ליורו הופך למעשה המשרד למשרד היחיד של רקיט בנקיזר בישראל. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", החל מתחילת השנה יטפל המשרד גם בתקציבי הפרסום של ויט (VEET) וסיליט - תקציבים שטופלו עד עתה ב-JWT ישראל (טמיר-כהן).

העברת התקציבים מטמיר-כהן ליורו נעשתה אף היא בעקבות סבב תקציבים בינלאומיים, זאת לאחר זכייתה של סוכנות הפרסום יורו RSCG העולמית - בעלת השליטה ביורו ישראל - בתקציב החברה. במכרז העולמי, שהיקפו הוגדר ב-600 מיליון דולר - התמודדו מספר סוכנויות פרסום גדולות ביניהן JWT - החברה-אם של טמיר-כהן ומקאן-אריקסון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי ב-2006 הושקעו במותג נורופן כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון. ההשקעה בפרסום התחלקה בין מותג המבוגרים שעלה תחת הסיסמה "נורופן - מעביר את הכאב שלך", ומותג הילדים שעלה תחת הסיסמה "נורופן לילדים - כי זה הבייבי שלי".

כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון הושקעו במותג סטרפסילס. במותגים ויט וסיליט השקיעה רקיט-בנקיזר ב-2006 כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מותגים נוספים שמשווקת החברה בישראל ומפורסמים באמצעות יורו ת"א הם פיניש, אירוויק, קליה, קולון וקלגון.

חברת המדיה MPG מקבוצת יורו רוכשת את המדיה של כל מותגי החברה מזה כשנתיים. "