מתכוננים לעונת הדוחות: פלסטרו השקיה צופה הפסד של 10 מיליון שקל ברבעון

מסרה כי בשנה החולפת חלה שחיקה משמעותית ברווחיות הגולמית והתפעולית, אשר צפויה לגרור להפסד משמעותי בדוחות הכספיים לשנת 2006

עונת הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2006 כולה מתחילה תצבור תאוצה בחודש הקרוב ותימשך עד סוף חודש מארס הקרוב. עד כה לא נספרו בתקופה המקדימה לדוחות אזהרות רווח רבות. זכורה כמובן אזהרת הרווח החמורה של מכתשים אגן, היום הצטרפה פלסטרו השקיה הממוקמת בקיבוץ גבת למזהירות ומסרה כי היא צופה הפסד של 10 מיליון שקל ברבעון.

החברה מסרה כי לצד המשך הצמיחה במכירות החברה בשנה החולפת חלה שחיקה משמעותית ברווחיות הגולמית והתפעולית, אשר צפויה לגרור להפסד משמעותי בדוחות הכספיים לשנת 2006.

את ההפסד מסבירה החברה ברמת ריווחיות נמוכה מחדירה לשווקים אסטרטגיים, עלייה ברמת ההוצאות ובמחירי חומרי הגלם והוצאות חשבונאיות ממחיקת מוניטין.

בשל כך צופים בחברה כי עם פרסום הדוחות עלולה פלסטרו השקיה שלא לעמוד ב-3 או יותר מבין 5 אמות המידה הפיננסיות להן התחייבה החברה כלפי בנקים בישראל שהעמידו לחברה אשראי למימון פעילותה.

נכון לעכשיו, סך האשראי המנוצל מהבנקים בישראל מסתכם בכ-97 מיליון שקל מתוך סך האשראי המאושר לחברה מבנקים בישראל בסך של כ-112 מליון שקל. בהקשר זה הודיעה החברה כי בכוונתה לפעול בהקדם האפשרי מול הבנקים על מנת לקבל ארכה ו/או הקלה ביחס להתחייבויות הפיננסיות.