דיירים חדשים במגדל לוינשטיין: בית ההשקעות פריזמה חתם על הסכם לשכירת חצי קומה בקומה ה-21 בדמי שכירות של 21 דולר למטר

מגמת האיכלוס של פרוייקט הדגל של קבוצת לוינשטיין נמשכת * שאול לוטן: "רמת מחירי השכירות במגדל משקפת את מחירי המכירה הנהוגים במגדלי יוקרה בעולם כגון ניו יורק"

בית ההשקעות פריזמה חתם על הסכם לשכירת חצי קומה בקומה ה-21 של מגדל לוינשטיין בדמי שכירות של 21 דולר למטר. מגדל לוינשטיין מהווה את פרויקט הדגל של קבוצת לוינשטיין . המגדל הממוקם ברחוב יהודה הלוי פינת הרצל במרכז תל אביב, מתנשא לגובה של 33 קומות בנות 1,000 מ"ר כל אחת, מעל 6 קומות חניה תת קרקעיות הכוללות כ-650 מקומות חנייה.

לדברי מנכ"ל קבוצת לוינשטין, שאול לוטן, המגדל נמצא כתמיד באכלוס מלא וכי הביקוש למשרדים הולך וגדל. לדבריו, "רמת מחירי השכירות במגדל משקפת את מחירי המכירה הנהוגים במגדלי יוקרה בעולם כגון ניו יורק, טוקיו ועוד. נתון זה מראה כי מגדל לוינשטיין יצר קונספט שיווקי חדש המדגיש וממלא את צרכיהם של חברות ענק במיקום נוח ואסטרטגי משולב עם יוקרה ונגישות למרכז העסקים בתל אביב".

המגדל עלה לכותרות באחרונה, עם כניסתה של קבוצת ברונפמן - פישר. הקבוצה שכרה משרדים במפרט מלא בשטח של 424 מ"ר בקומה ה-27 בבניין בדמי שכירות של 28 דולר למ"ר לחודש, למשך 10 שנים. בנוסף, שכרה הקבוצה שכרה שלושה מקומות חנייה שמורים ב-220 דולר לכל מקום חניה.

דייר נוסף הוא בית ההשקעות אייפקס השוכר את הקומות 22 ו-23 בבניין ב-20 דולר למ"ר בחוזה ארוך טווח. העסקה של אייפקס נחתמת בימים אלו מול בעלת הקומות, חברת פנדום, שבבעלות רוני בן-יוסף ורוני וייס. השטח המסחרי של הבניין, בשטח של 360 מ"ר במונחי מעטפת, נמכר באחרונה לאיש עסקים פרסי מלוס אנג'לס תמורת 1.8 מיליון דולר, המהווים 5,000 דולר למ"ר.