פנייה ללשכת עוה"ד: חשש שעו"ד גילה בכר מעלה בכספי לקוחותיה וברחה מהארץ

עו"ד בכר ניהלה את משרדה בתוך משרדו של עו"ד יואב לוי מהרצליה פיתוח, ומרבית לקוחותיה הם אזרחי טורקיה

עו"ד יוסף מולאור, המייצג את לאה פנחס, אזרחית זרה ותושבת טורקיה שיוצגה בענייניה השונים בישראל בידי עו"ד גילה בכר אברמוביץ, פנה לוועד מחוז ת"א של לשכת עוה"ד, בבקשה כי הוועד יפנה לביהמ"ש המחוזי בת"א לשם מינוי ממונה זמני על ענייניה המקצועיים של עו"ד בכר ועל תיקי לקוחותיה. לדבריו, קיים חשש שעו"ד בכר מעלה בכספי לקוחותיה וברחה מהארץ.

עו"ד בכר ניהלה את משרדה בתוך משרדו של עו"ד יואב לוי מהרצליה פיתוח, ומרבית לקוחותיה הם אזרחי טורקיה. לדברי פנחס, מאז 21 בינואר עו"ד בכר לא הופיעה למשרדה, ובנה הודיע לעו"ד לוי כי אמו עזבה את הארץ למקום בלתי ידוע ונטשה את משרדה, וכי אין בכוונתה לשוב לישראל.

מאז עזיבתה של עו"ד בכר, מסרה פנחס, אנשים נוספים בקהילה היהודית באיסטנבול, שהיו לקוחותיה, לא מצליחים ליצור קשר עימה. במכתבו ללשכה, מציין עו"ד מולאור כי קיים צורך מיידי ודחוף לבדוק את אשר נעשה בענייניהם של אותם לקוחות.

לבקשת פנחס, הוציא השופט יהודה זפט צו מניעה זמני האוסר על עו"ד בכר מלבצע כל דיספוזיציה בדירה ברמת אביב ג' בת"א שנרכשה על ידי בעלה המנוח לצורך השקעה והשכרה. זאת, כיוון שעל הנכס נרשמה הערת אזהרה לטובת עו"ד בכר.