יצחק תשובה משווק את מלון הפלאזה בניו-יורק כמקום הולם לגידול ילדים

המלון נמצא בבעלות אלעד פרופרטיס, חברת הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק

סקס מוכר טוב. גם ילדים. נראה שחברת יחסי הציבור של מלון פלאזה, לינדן אלשולר אנד קפלן, החליטה לאמץ את סיפור הילדים הפופולרי, על הילדה השובבה, אלואיז, הגרה במלון פלאזה במנהטן, כדי לפרסם את דירות היוקרה המוצעות למכירה במלון.

המלון נמצא בבעלות אלעד פרופרטיס, חברת הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק .

העוברים והשבים ליד המלון בימים האחרונים עדים לפוסטר ענק בצבע ורוד המתנוסס מעל המלון, כשבשוליו רמז לחצאית של ילדה שמכריז, " אני ילדת העיר. אני גרה בפלאזה".

משפט זה לקוח מתוך אחד הפרקים בספר הילדים שבו גיבורת הספר מדגישה, "אני אלואיז. אני בת שש. אני ילדת העיר. אני גרה בפלאזה". הספר הראשון מתוך סדרה של ארבעת הספרים של הסופר קיי תומפסון והמאיירת הילרי נייט יצא כבר ב- 1955, וזכה לפופולריות עצומה.

"בחרנו בדמות הפופולרית, אלואיז, במסע הפרסום למלון בעקבות הקשר הישיר המתבקש. הגיבורה מספרת על מעשי הקונדס שלה אגב מגוריה בפלאזה. אחד השותפים של חברת יחסי הציבור, לוייד קפלן, מוסיף, שהבחירה של הדמות השובבה לאו דווקא מכוונת למשוך קונים עם ילדים, אלא לתבל את החוויה במלון עם הנאה אמיתית וזיכרונות ששמורים למלון ההיסטורי.

"יש פה מעין חזרה למלון המשוחזר ומשופץ ביחד עם הדמות המלבבת של אלואיז", מדגיש קפלן, ומציין, שבקרוב ייצאו עם מסע פרסום עם מוטיבים אחרים לגמרי.

מלון פלאזה שעובר שיפוצים מסיביים, זוכה למסע פרסום אגרסיבי למכירת דירות הקונדומיניום במלון, האמור לאכלס בקרוב את המשתכנים הראשונים.

המלון ההיסטורי יזכה לכתבה גדולה חגיגית עם תמונות רבות בגיליון מיוחד של העיתון "ניו-יורק טיימס" שיוקדש לנדל"ן יוקרתי בתחילת חודש מארס.