ויסוצקי לביהמ"ש: חברת רג'ואן מנסה לסכל את רכישת המותג "רג'ואן" ע"י ויסוצקי

ב-2002 נערכה התמחרות בין הצדדים, לפיה רכשה ויסוצקי את המותג "קפה רג'ואן" תמורת כמיליון שקל ששילמה לשותפות בינה לבין רג`ואן

חברת תה ויסוצקי טוענת, כי חברת רוני רג'ואן ושות' מנסה לסכל את תוצאות ההתמחרות שנערכה בין הצדדים בדצמבר 2002, לפיה רכשה ויסוצקי את המותג "קפה רג'ואן" תמורת 1.050 מיליון שקל, ששילמה לשותפות בינה לבין רג`ואן.

לאחר ההתמחרות הגישה ויסוצקי תביעה לקבלת צו מניעה קבוע, שיאסור על חברת רג'ואן להשתמש במותג רג'ואן, בטענה שזו משתמשת במותג. חברת רג'ואן הגישה תביעה שכנגד, לקבלת סעד הצהרתי, לפיו היא הבעלים של סימן המסחר הרשום "רג'ואן".

בכתב הגנה שהגישה כעת ויסוצקי, היא טוענת כי לאחר שלא עלה בידי רגו'אן לסכל את העברת סימן המסחר הרשום "רג'ואן" לויסוצקי אצל רשם סימני המסחר, ולאחר שלא עלה בידיה לקבל מבית המשפט צו מניעה זמני האוסר על ויסוצקי לשווק מוצרי קפה ותה תחת המותג רג'ואן, היא הגישה את התביעה הנוכחית.

לטענת ויסוצקי, באמצעות עו"ד טלילה רוזנבלום, התביעה של רג'ואן הוגשה במסווה של תביעה שכנגד, בעוד שמהותה היא ערעור על החלטת רשם סימני המסחר ממארס 2004, לפיה הרישום של ויסוצקי בפנקס סימני המסחר כבעלים של סימן המסחר הרשום "רג'ואן" נעשה כדין.

לדברי ויסוצקי, כיוון שחברת רג'ואן לא ערערה על החלטת הרשם, היא מנועה כיום מלהגיש תביעה לסעד הצהרתי ובעקיפין לתקוף את קביעות הרשם. (ת.א. 1087/03).