זמן פציעות: גמר "נולד לרקוד 2" בראש הטבלה

למרות, ואולי "הודות" לפציעתה של יוליה איגלניק, נרשמו רייטינג ממוצע של 35%, שיא של 41.5% ו-1.38 מיליון צופים

גמר "נולד לרקוד 2" של קשת שיחזר אמש (ש') את הצלחת הגמר של העונה הראשונה ואף יותר מכך. לתחרות הגמר ששודרה אמש נרשם רייטינג ממוצע בקרב משקי בית יהודים של 35% (לעומת 34.2% בתחרות הגמר של "נולד לרקוד 1"). בסך הכול צפו אמש בשידור הגמר כ-1.38 מיליון צופים. ברגע השיא נרשם רייטינג ממוצע של 41.5%.

פציעתה של יוליה איגלניק, אחת המתמודדות שאף זכתה בסופו של הערב בתואר "הכוכב הנולד", סוקרה אתמול לאורך כל היום והצליחה להגביר את העניין בתוכנית, שהשפיע גם על התוכנית "מסודרים", שהפרק הרביעי שלה שודר אמש בין התחרות עצמה לבין פרסום התוצאות ורשם רייטינג ממוצע של 35% ו-812 אלף צופים פרטיים.

במקום הרביעי בטבלת הרייטינג השבועית מדורגת "ארץ נהדרת" עם רייטינג ממוצע של 29.6% בקרב משקי בית יהודיים ו-801 אלף צופים פרטיים, ואילו במקום החמישי בטבלה מדורגת תוכניתו של יאיר לפיד ברשת אשר רשמה שיא עונתי בשבוע החולף עם רייטינג ממוצע של 27.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-640 אלף צופים. סדרת הדרמה "מרחק נגיעה", גם היא של רשת, רשמה רייטינג ממוצע של 26.9%. בסך הכול הכניסה קשת לטבלת הרייטינג השבועית ארבע תוכניות, זאת לעומת חמש תוכניות לרשת ומהדורת השבת השייכת לחברת החדשות של ערוץ 2.