ישראליות בלונדון: הנסיקה של דורי מדיה, הנפילה של גילת סאטקום

מניית דורי מדיה התעוררה לאחרונה לחיים, ובשבוע המסחר האחרון השלימה עלייה של כ-23% * גילת סאטקום גירדה תחתית חדשה ונפלה בכ-22% למחיר שפל חדש

לפני שבועיים, כאשר כתבנו כאן על גיוס ההון הפרטי שביצעה דורי מדיה, דמיינו את התנהגות המניה של החברה לסיפורה של היפהפייה הנרדמת (בין "הטלנובלות" הראשונות שנכתבו, הרבה לפני שדורי מדיה החלה לייבא את הגרסאות הארגנטיניות לארץ). מניית דורי מדיה, שבמשך זמן לא מועט קפאה על שמריה, התעוררה לאחרונה לחיים. בשבוע המסחר האחרון השלימה המניה עלייה של כ-23% בבורסת AIM בלונדון, בין היתר על רקע גיוס ההון ותחזיותיה החיוביות של החברה לעתיד הנראה לעין. שווייה של דורי מדיה הוא כ-66 מיליון דולר.

מצידו השני של הנהר ניצבת לה מניית גילת סאטקום, ששוב גירדה בשבוע שעבר תחתית חדשה. גילת סאטקום, מפעילה שירותי תקשורת במדינות מתפתחות, נפלה בכ-22% למחיר שפל חדש - 28 פני המשקף שווי של כ-9.7 מיליון דולר בלבד. גילת סאטקום נמצאת בבעלות וורלדגרופ, שנרכשה לאחרונה על-ידי אנטר הולדינגס, שבשליטת עמית ברגר. במסגרת ראיון בלעדי שהעניקה ל"גלובס" בשבוע שעבר, ציינה עדי בלומנפלד, מנכ"לית אנטר הולדינגס, כי אחזקות החברה בגילת צפויות להימכר או להיות מחולקות כדיבידנד בעין.