אלדין תספק מפתחות eToken להודו בשווי של עד 57 מיליון דולר

זכתה בחוזה לאספקת 3.8 מיליון מפתחות אימות לקונסורציום של מכללות בהודו למשך שלוש שנים

אלדין טוענת בכל הזדמנות כי בכוונתה להמשיך ולהתרכז במדינות מתפתחות, ובעיקר במזרח הרחוק. בדרך-כלל משמשות התבטאויות כאלה כתירוץ להסבר הרווחיות הנמוכה יחסית ממנה סבלה החברה ברבעון האחרון (המחירים באזורים אלו נמוכים יחסית), אבל הפעם נראה כי אלדין קיבלה הזדמנות ממשית בהודו. החברה דיווחה הלילה, כי היא נבחרה על-ידי הקונסרציום ההודי לחינוך ל-IT (CIITE) לאבטח את רשת הלימודים הווירטואלית (e-Learning) באמצעות פתרון ה-eToken שלה שהוא מבוסס USB לאבטחת מידע ארגוני.

החברה תספק 3.8 מיליון "מפתחות" מסוג eToken לסטודנטים הלומדים במסגרת ה-CIITE במשך שלוש השנים הבאות. במונחים כספיים eToken בודד מוערך ב-10-15 דולר, ולכן מדובר בהכנסות המוערכות ב-38-57 מיליון דולר. בנוסף, תספק אלדין לסטודנטים קורס באימות (אותנטיקציה) ואבטחה, וכמו כן תספק גם את פתרון הגנת התוכן שלה - eSafe - למוסדות שמריץ ה-CIITE.

"החוזה הנוכחי הוא לא סטנדרטי", אומר אבירם שמר, סמנכ"ל הכספים של החברה, "אנחנו מאוד אוהבים לעשות ביזנס במקומות האלה. ההזדמנויות מאוד גדולות, כי יש אוכלוסיה גדולה עם צורך אמיתי באבטחה, ולכן נוח לעשות שם עסקים, שלא כמו בצפון אמריקה או אירופה, שם אנחנו עם כל המתחרים בשורה אחת, ואין יתרון למתחרה אחד על פני השני. בהודו זה מאוד נוח לנו", אומר שמר.

אלדין צופה שתסיים את 2007 עם מכירות שבין 95-102 מיליון דולר, תחזיות שלא לקחו בחשבון את החוזה הנוכחי. "כרגע אנחנו עדיין בלי הזמנה ביד", אומר שמר. "אנחנו מקווים שבקרוב נתחיל לספק את ההזמנה למפתחות, אבל אין שום דבר קונקרטי שמצביע על כך שנתחיל לקבל הזמנות כבר ברבעונים הקרובים. מכיוון שהעסקה פה היא מאוד גדולה, ייתכן שנעדכן את התוצאות כלפי מעלה, אבל כרגע רב הנסתר על הגלוי", ציין.