אנליסטים על עסקת הענק של אלדין: השפעה צפויה רק החל מהרבעון השלישי

פרידמן בילינג: החברה תספק נתונים בדבר היקף העסקה במהלך החודשים הקרובים * מעריכים כי היקפה של העסקה עשוי להגיע ל-30 מ' ד' למשך שלוש השנים הקרובות

התייחסות ראשונה מצד האנליסטים לעסקת הענק של אלדין בהודו, אשר פורסמה היום (ראו מסגרת), לפיה אלדין תספק 3.8 מיליון מפתחות אימות (eToken) לקונסורציום של מכללות בהודו למשך שלוש שנים.

האנליסטים מבית ההשקעות פרידמן בילינג, אשר הגיבו לשיחת הוועידה שניהלה החברה לאחר ההודעה על החוזה האמור, מסרו כי אלדין לא סיפקה נתונים כספיים על העסקה ועדיין מצויה בתהליך בירור תרומתה הכספית לשנים הקרובות.

לדברי האנליסטים, אלדין לא צופה כי העסקה תשפיע על תוצאותיה הכספיות עד לרבעון השלישי של השנה. עם זאת, החברה תספק נתונים פיננסיים לגבי החוזה במהלך החודשים הקרובים. בפרידמן בילינג סבורים כי היקפה של העסקה יעלה על 10 מיליון דולר למשך שלוש השנים הקרובות, והתסריט הטוב לדעתם יהיה כזה בו היקף העסקה יגיע ל-30 מיליון דולר.

לפי קונצנזוס התחזיות בוול סטריט, אלדין תציג ב-2007 רווח נקי של 1.15 דולר למניה על הכנסות בגובה 98.46 מיליון דולר, אך תחזיות אלו צפויות להתעדכן מעלה כיוון שאינן כוללות את ההכנסות מהעסקה האמורה בהודו. נציין כי 8 אנליסטים המסקרים את מניית אלדין מעניקים לה מחיר יעד ממוצע של 20 דולר, אך גם מחיר יעד זה אינו כולל בתוכו את עסקת הענק שדווחה היום.