השחקן קווין קוסטנר תובע 8.5 מיליון דולר מחברה שלא עמדה בהתחייבותה לקדם את קריירת השירה שלו

לפי כתב התביעה שהוגש בשבוע שעבר היה חתום קוסטנר על חוזה לשנתיים עם חברת ההפקות שלא עמדה בתנאי ההסכם, בהם הקמת אתר באינטרנט לקידום פעילות the Kevin Costner Band

אין רגע דל בעולם השעשועים. השחקן והבמאי האמריקני, קווין קוסטנר, הגיש בשבוע שעבר תביעת פיצויים בסך 8.5 מיליון דולר נגד חברת Mahee Worldwide Ventures שהיתה אמורה לקדם את קריירת הזימרה של הכוכב האמרקיני שישנם האומרים כי שיאו הקולנועי כבר מאחרויו.

העילה לתביעת הפיצוים לפי קוסטנר היא הפרת חוזה בינו לבין החברה. לפי החוזה היתה צריכה Mahee לקדם את קריירת השירה של קוסטנר שהחלה לאחרונה. קוסטנר טוען בנוסף כי חברת ההפקות הונתה אותו.

ובכן מסתבר כי קוסטנר רציני בכוונתו לפתוח בגילו המתקדם, 52, בקריירת זימרה. קוסטנר הוא הזמר המוביל בלהקה הקרויה, איך לא, "the Kevin Costner Band" והוא גם כותב הטסקסטים המוביל של הלהקה. בנוסף הקים קוסטנר חברה בשם 'קווין מויזיק LLC' המנהלת את עסקי הלהקה.

על פי התביעה, חתמו חברת הניהול של קוסטנר וחברת ההפקות Mahee בחודש ינואר האחרון על חוזה לשנתיים לפיו תקיים הלהקה כ-5 קונצרטים מדי שנה. Mahee התחייבה בנוסף להקים ולתחזק אתר אינטרנט לשיווק פעילות הלהקה. לפי כתב התביעה, אי הקמת האתר הינה הגורם המרכזי לסכסוך המשפטי.

"הנתבעים התחייבו במספר הבטחות בנוגע ליכולתם לקדם את פעילות המוזיקה של מר קוסטנר והסכימו לשלם עבור הזכות לעשות זאת", נכתב בין היתר בכתב התביעה. "במקום למלא אחר הבטחותיהם, הנתבעים המשיכו לשגר הבטחות שקריות ולבסוף נעלמו", נאמר בנוסף בכתב התביעה.

מחברת Mahee לא נמסרה תגובה.